Gå til innhold

Gode naboer

Gjest gode naboer

Anbefalte innlegg

Gjest gode naboer

Jeg hadde parkert bilen min litt dumt, slik at bakenden stakk ut fra oppkjørselen vår. Naboen skulle rygge ut fra sin oppkjørsel tidlig i morges da det var mørkt og regnet, og så ikke at bilen min stod så langt ut. Han skrapte den litt opp på hjørnet, ikke så dypt med det må nok omlakkeres for at det skal bli fint. Vi prøver å selge vår bil, og det er nok ikke lettere med en slik skrape.

Naboen kom og sa i fra, og ville vi skulle fylle ut skadeskjema. Men jeg er litt ambivalent til dette. Dumt om de taper mye på dette. Det var jo jeg som hadde parkert dumt, men han burde selvsagt også ha sett seg for. Regner med at det koster 2-4000 kr å gjøre det fint igjen.

Hva bør vi gjøre? Kunne jeg spør om et "forlik" på 1000 eller 2000 og ikke blande inn forsikringsselskapet? Vil ikke være vrang, men ser jo helt klart at jeg har litt skyld jeg og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383893-gode-naboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir vel sikkert naboen din også glad for. Vinn vinn situasjon. Men kanskje du bør sjekke hva det koster å reparere skaden før du foreslår det? Det koster ofte så utrolig mye. Men nå er det jo kommet noen firma som reparerer bulker og lakkskader litt rimeligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383893-gode-naboer/#findComment-3392183
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...