Gå til innhold

Økt aktivisering = økt angst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble brukt mye før SSRI`ene kom etter hva jeg husker, både som lett antidep og som angstdempende, jeg håper det kan virke for deg.

Ja, det håper jeg også. Er nærmest "halvdød" om dagen. Tror jeg er deprimert, ser liksom ingen vits i noenting. Har "mistet" selvmordstankene da etter at jeg økte wellbutrin. Nå tenker jeg at jeg kan like gjerne ligge i senga som på kirkegården. Det spiller liksom ingen rolle. Jeg har altfor lite energi, håper fluanxol virker litt aktiviserende på meg, det hadde jeg trengt. Det er liksom ingenting som gir meg glede, alt virker uoverkommelig.Kanskje jeg skal starte en soveklubb?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...