Gå til innhold

Elsker du katten(ene) dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir feil å si at jeg _elsker_ kattene mine, men jeg er glad i dem og føler omsorg for dem. Vil at kattene mine skal leve lykkelige katteliv, noe jeg selvsagt også ønsker for andre katter;)

Jeg gråter sikkert ikke den dagen de dør, men selvsagt vil det føles rart og litt "tomt"... Jeg har vokst opp med dyr, og har hatt mange dyr som har dødd - så det føles naturlig når det skjer.....

Har ikke katt. Men nabokatten gjør meg glad :) Jeg elsker hennes ikke, men jeg ble oppriktig glad når jeg etter ferie satt i hagen og hun kom løpende med ett lite mjau. Hun så ut som hun var glad for at jeg var tilbake. Har aldri hørt henne mjaue før :) Søt greie.

Har ikke katt. Men nabokatten gjør meg glad :) Jeg elsker hennes ikke, men jeg ble oppriktig glad når jeg etter ferie satt i hagen og hun kom løpende med ett lite mjau. Hun så ut som hun var glad for at jeg var tilbake. Har aldri hørt henne mjaue før :) Søt greie.

Hehe ja katter er intelligente, og de kjenner igjen mennesker. Koselig historie du fortalte.

Hehe ja katter er intelligente, og de kjenner igjen mennesker. Koselig historie du fortalte.

:) Denne katten er slik at hun av og til ikke vil hilse på. Hun bare spaserer forbi og glaner på meg. Derfor ble jeg ekstra glad da hun faktisk så og hørtes oppriktig glad ut når jeg satt der etter ferien og i tillegg ville ha masse kos. Jeg kaller henne av og til for paddepusen min (som i paddesur) hehe. Hun er utrolig søt uansett humør da.

Annonse

:) Denne katten er slik at hun av og til ikke vil hilse på. Hun bare spaserer forbi og glaner på meg. Derfor ble jeg ekstra glad da hun faktisk så og hørtes oppriktig glad ut når jeg satt der etter ferien og i tillegg ville ha masse kos. Jeg kaller henne av og til for paddepusen min (som i paddesur) hehe. Hun er utrolig søt uansett humør da.

Er kos når katter vil kose ja. Må være en fin opplevelse. :)

JA jeg elsker kattene mine. Jeg har mange, samtlige er tatt inn fra gaten og et miserabelt liv som eierløse katter. Mennesker elsker jeg på en annen måte, barna mine betyr alt for meg. Andre mennesker krever ofte noe tilbake, noen ganger mer enn de gir selv. Katter viser en betingelsesløs kjærlighet, til tross for at de til en viss grad er sære, er de ikke så selvstendige som noen vil ha det til.

JA jeg elsker kattene mine. Jeg har mange, samtlige er tatt inn fra gaten og et miserabelt liv som eierløse katter. Mennesker elsker jeg på en annen måte, barna mine betyr alt for meg. Andre mennesker krever ofte noe tilbake, noen ganger mer enn de gir selv. Katter viser en betingelsesløs kjærlighet, til tross for at de til en viss grad er sære, er de ikke så selvstendige som noen vil ha det til.

Du er et godt menneske som tar til deg hjemløse katter, og ser kjærligheten de gir deg. :)

Du er et godt menneske som tar til deg hjemløse katter, og ser kjærligheten de gir deg. :)

Takk, Søtepus :) Ditto, og av hva du skriver kler du navnet ditt. God natt til deg og pusen, og til alle katter og katteelskere der ute. Minstepusen min springer som en rakett, og er IKKE klar for søvn enda, men det er jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...