Gå til innhold

Grandiosa og Hellstrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så også denne episoden, og ble litt satt ut - han var jo sjokkert over foreldre som kunne finne på å gi barna sine Grandiosa til middag. Kalte det uansvarlig og - jeg husker ikke det andre ordet. Selvsagt enig om det skjer for ofte, men i blant? Ja, her i huset elsker barna Grandiosa, og jeg ser ingenting i veien med at de/vi får kose oss med ferdigpizza i blant. Ellers har jeg sansen for Hellstrøm, han er en flott mann, og det gledet meg stort at han viste en slik rørende omsorg for damen episoden sist handlet om.

Annonse

Gjest fattigdommen

Det var en periode i min fattige studenttilværelse at jeg levde en del på Grandiosa,

endte med å få B12-mangel. Heldigvis ikke kronisk, da jeg begynte å spise skikkelig mat ble jeg helt bra igjen :)

NB! På den tiden var Grandiosa billig og de hadde kun en versjon,

nå er den mye dyrere, men desto flere varianter har de,

med biff osv...

Gjest annlovinda

NB! På den tiden var Grandiosa billig og de hadde kun en versjon,

nå er den mye dyrere, men desto flere varianter har de,

med biff osv...

Ja, tidligere var jo grandiosa billig, det er det ikke lenger.

Nesten ille å innrømme det, men jeg synes det er godt med grandiosa en sjelden gang jeg

Sønnen min og jeg hadde det faktisk i går, men det hører med til sjeldenhetene. Men godt var det ;)

Gjest annlovinda

Det gjør vel neppe noen skade hvis man spiser det en gang iblant, men synes du virkelig det er godt? Hjemmelaget pizza er veldig mye bedre, synes jeg, men er jeg akutt sulten går det da ned.

Enig i at hjemmelaget pizza er mye bedre, og mer mat i det.

Men ja, jeg synes det er godt innimellom. Det synes vi alle 4 hjemme. Men som sagt, det er sjelden vi har det. Men som en nødløsning av og til

Jeg så også denne episoden, og ble litt satt ut - han var jo sjokkert over foreldre som kunne finne på å gi barna sine Grandiosa til middag. Kalte det uansvarlig og - jeg husker ikke det andre ordet. Selvsagt enig om det skjer for ofte, men i blant? Ja, her i huset elsker barna Grandiosa, og jeg ser ingenting i veien med at de/vi får kose oss med ferdigpizza i blant. Ellers har jeg sansen for Hellstrøm, han er en flott mann, og det gledet meg stort at han viste en slik rørende omsorg for damen episoden sist handlet om.

Eh, så du hele episoden. Han var sjokkert over at de spiste det 5 dager i uken!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...