Gå til innhold

Orgasmefødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye av dette hun har sagt og ment og hvor mye som er fri diktning av sladrespaltisten.

mvh

Skrevet

Lurer på hvor mye av dette hun har sagt og ment og hvor mye som er fri diktning av sladrespaltisten.

mvh

Jeg mener jeg så et intervju med henne på tv for ikke så lenge siden (God Morgen Norge tror jeg faktisk det var) og joda - hun vil ha en orgasmefødsel iført blondeundertøy og høye heler...

Jeg er stygt redd hun får seg et realt slag i trynet.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg mener jeg så et intervju med henne på tv for ikke så lenge siden (God Morgen Norge tror jeg faktisk det var) og joda - hun vil ha en orgasmefødsel iført blondeundertøy og høye heler...

Jeg er stygt redd hun får seg et realt slag i trynet.

Jeg også så et intervju med den dama der for litt siden.

Tror hun kommer til å lande på jorda med et brak.....

Skrevet

mvh

Hehe, du kan så si. Fra denne kilden bør man ta alt med en klype salt.

Skrevet

Hehe, du kan så si. Fra denne kilden bør man ta alt med en klype salt.

Damen har selv vært på God Morgen Norge og berettet om sin forestående orgasmefødsel med blonder og høye heler.

Skrevet

Min erfaring er at fødsler ikke er helt "brukerstyrte". Noen av valgene kommer naturen bare og overstyrer, frekt nok.

Skrevet

Det finnes ingenting som er så lite i tiden som en fødsel. Moder Natur overstyrer nok det meste. Men for all del, en orgasmefødsel høres jo interessant ut bortsett fra at jeg ikke helt skjønner hvor lenge denne orgasmen skal vare. En fødsel tar jo som regel flerfoldige timer. Kanskje hun sikter til multiorgasme? Og hvordan skal hun takle morkaken og alt slimet og blodet? Kanskje hun er overjordisk? Ja, det tror jeg hun er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...