Gå til innhold

Kjøper du papiraviser mer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det gjør jeg ikke.

Savner du ikke litt å kunne sette seg ned å lese en avis i godstolen? Det gjør jeg, men avisene er blitt dyre nå. Min lokalavis koster 25 kroner, og det gidder jeg ikke å bruke. Tar man ut vedleggene er det bare en tynn avis igjen.

Savner du ikke litt å kunne sette seg ned å lese en avis i godstolen? Det gjør jeg, men avisene er blitt dyre nå. Min lokalavis koster 25 kroner, og det gidder jeg ikke å bruke. Tar man ut vedleggene er det bare en tynn avis igjen.

Nei, jeg savner ikke lokalavisa. Vi får den av og til gratis i postkassa og hver gang sier vi at det er altfor lite å lese i den avisa og at det er bra at vi ikke betaler for det.

Nei, jeg savner ikke lokalavisa. Vi får den av og til gratis i postkassa og hver gang sier vi at det er altfor lite å lese i den avisa og at det er bra at vi ikke betaler for det.

Samme her. Av og til ligger den i postkassen, men jeg gidder ikke å lese den.

Annonse

''Nei, jeg savner ikke lokalavisa. Vi får den av og til gratis i postkassa og hver gang sier vi at det er altfor lite å lese i den avisa og at det er bra at vi ikke betaler for det.''

Slik tenker som regel vi også. Synes egentlig det er rart de ikke gjør en innsats for å skaffe mer og bedre lesestoff de gangene de velger å gi ut gratisaviser for å få oss til å ha lyst å abonnere.

Abonnerer faktisk på lokalavisa akkurat nå, men det er kun fordi jeg fikk et så bra tilbud av en selger. 99 kroner for 3 mnd! Synes det er litt koselig å få en avis å kunne bla i når jeg kommer hjem fra jobb. Ikke minst greit med et oversiktelig tv-program og gjerne med anmeldelser!

Nei jeg savner ikke det i det hele tatt. Godstol og PC gjør samme nytten for meg :) Får lokalavisa en gang i uka og den bruker jeg til oppfyring i peisen. Leser den aldri.

Jeg kjøper omtrent aldri aviser på butikken lenger, men jeg abonnerer på en større avis som kommer ut i nærmeste storby, og som har en del lokalt stoff. Dessuten abonnerer jeg på lokalavisen fra både bostedskommune og barndomskommune. Vi får også avisen fra nabokommunen gratis i postkassen ca en gang i uken. Jeg liker å følge med på hvem som gifter seg, får barn, dør osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...