Gå til innhold

Damer: Er du søt og pen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er visst klassisk pen, litt over middels får jeg høre.

Synes ikke selv jeg er så pen, men ser jo disse klassiske fine trekkene som folk snakker om og så har jeg en snank timefigur frmet kropp som jeg er fornøyd med.

Synes derimot at mange av trekkene mine lett kan gå over i det litt maskuline (merker det særlig med årene og når jeg tar av) og jeg hadde vel foretrukket å være søt fremfor pen..

Annonse

hidi, the scorpion

Ikke særlig søt og pen, og ikke har jeg en sprudlende personlighet heller. Jeg er i alle fall gjennomført:)

''Ikke særlig søt og pen, og ikke har jeg en sprudlende personlighet heller. Jeg er i alle fall gjennomført:)''

Som om jeg tror deg en plass, tonie;)))

hidi, the scorpion

Hva jeg synes, kommer an på dagsformen og ikke minst om jeg ser meg selv i dagslys eller kveldslys :-)

''Hva jeg synes, kommer an på dagsformen og ikke minst om jeg ser meg selv i dagslys eller kveldslys :-)''

Du snakker for meg, altså;))))

''Ikke særlig søt og pen, og ikke har jeg en sprudlende personlighet heller. Jeg er i alle fall gjennomført:)''

Som om jeg tror deg en plass, tonie;)))

Det er dessverre ikke langt unna sannheten. Jeg er blitt en gammel surpotte som nesten ikke tør å se meg i speilet før det har blitt mørkt, men av en eller annen merkelig grunn plager det meg ikke så mye som det burde:)

Annonse

hidi, the scorpion

Det er dessverre ikke langt unna sannheten. Jeg er blitt en gammel surpotte som nesten ikke tør å se meg i speilet før det har blitt mørkt, men av en eller annen merkelig grunn plager det meg ikke så mye som det burde:)

''Det er dessverre ikke langt unna sannheten. Jeg er blitt en gammel surpotte som nesten ikke tør å se meg i speilet før det har blitt mørkt, men av en eller annen merkelig grunn plager det meg ikke så mye som det burde:)''

Surpotte i til og med:) Høres ikke bra ut. Smil, gjør alltid et menneske penere, ikke tenkt på det, sier du? På tide å tenke på det!

Når rynkene og håret, har lyst til å spolere dagen min, så vet jeg at sminke ikke er særlig hjelpsomt, men det er smilet mitt og humøret mitt, som gjør at jeg overlever _elendige_ dager..

Du, som er så herlig her inne, kan aldri se stygg ut. Speilbildet forvrenger sannheten om deg, tonie, ferdig med den saken.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...