Gå til innhold

Ekte bensinstasjonsspøkelse

Anbefalte innlegg

Er ikke intuisjonen en sjette sans?

Blir bare litt oppgitt når dere tror hun svindler, hun gjør ikke det. Hun tror på det hun holder på med, og er god til det og.

''Er ikke intuisjonen en sjette sans?

Blir bare litt oppgitt når dere tror hun svindler, hun gjør ikke det. Hun tror på det hun holder på med, og er god til det og. – stjernestøv

''

At hun lyver så hun "tror" det selv, gjør jo ikke saken bedre.

Selvsagt vet hun utmerket godt at dette ikke er reelt (så lenge hun ikke er alvorlig psyk).

Fakta (virkeligheten) er at hun tjener millioner (!) på å lure folk til å tro at hun har "evner".

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

32

• Sør

31

• kaffekjerringa

12

• hidi, the scorpion

9

Mest aktive i denne tråden

''Når en feiler i livet kommer det i reprise...neste liv, vil helst ikke det. Det er viktig for meg å klare meg uten medisiner, klare oppgaven min. Ser på min tilværelse nå som en pause, men lever i et vakum. Frisk og fyller tomheten med mat og godteri, men har fått disse tankene jeg skriver om her. Min egen røst roper inni meg, vil gjøre det rette. Men inntil videre nyter jeg stillheten :) – stjernestøv''

Tror det ville være langt bedre for deg hvis du konsentrerte deg om å nyte livet ditt nå, fremfor å fylle hodet med fantasifigurer, og tanker om andre liv.

Det er et godt ordspråk som sier at "Virkeligheten er det som IKKE går vekk når du IKKE tenker på det."

Så snart du ikke tenker på fantasifigurene, så forsvinner de!

Med vennlig hilsen

Ja, hovedsaken er å være frisk :-)

Konsentrere meg om en vanlig hverdag, klare oppgaver i hus og hjem. Det er fint å takle det da, ikke ligge i en seng mesteparten av tiden.

''Er ikke intuisjonen en sjette sans?

Blir bare litt oppgitt når dere tror hun svindler, hun gjør ikke det. Hun tror på det hun holder på med, og er god til det og. – stjernestøv

''

At hun lyver så hun "tror" det selv, gjør jo ikke saken bedre.

Selvsagt vet hun utmerket godt at dette ikke er reelt (så lenge hun ikke er alvorlig psyk).

Fakta (virkeligheten) er at hun tjener millioner (!) på å lure folk til å tro at hun har "evner".

Med vennlig hilsen

Nei, tror nok Lisa har kontakt med de "døde", har lest boken hennes og hun er ingen svindler. Er nok av de som tror de kan det, men som ikke kan det. Hun er ikke en av dem.

Nei, tror nok Lisa har kontakt med de "døde", har lest boken hennes og hun er ingen svindler. Er nok av de som tror de kan det, men som ikke kan det. Hun er ikke en av dem.

''Nei, tror nok Lisa har kontakt med de "døde", har lest boken hennes og hun er ingen svindler. Er nok av de som tror de kan det, men som ikke kan det. Hun er ikke en av dem. – stjernestøv''

Igjen, dette er bare løse påstander. Du kunne like gjerne påstått at hun kunne snakke med troll.

Ja, hovedsaken er å være frisk :-)

Konsentrere meg om en vanlig hverdag, klare oppgaver i hus og hjem. Det er fint å takle det da, ikke ligge i en seng mesteparten av tiden.

Nettopp. Og ikke bry deg om ikke-eksisterende fantasifigurer.

God bedring, og lykke til!

Med vennlig hilsen

''Nei, tror nok Lisa har kontakt med de "døde", har lest boken hennes og hun er ingen svindler. Er nok av de som tror de kan det, men som ikke kan det. Hun er ikke en av dem. – stjernestøv''

Igjen, dette er bare løse påstander. Du kunne like gjerne påstått at hun kunne snakke med troll.

Er forskjell på troll og ånder sør...

Hun har hatt dette, denne gaven siden hun var barn. Tror ikke hun tenkte på å svindle folk da.

Annonse

Nettopp. Og ikke bry deg om ikke-eksisterende fantasifigurer.

God bedring, og lykke til!

Med vennlig hilsen

Jo takk for det :-)

Har det i grunn fint nå og det er rolig rundt meg, men savner noe av det. Jeg har og hatt det fra jeg var barn, men lærte å holde det for meg selv. Så jo folks reaksjoner...

Er forskjell på troll og ånder sør...

Hun har hatt dette, denne gaven siden hun var barn. Tror ikke hun tenkte på å svindle folk da.

Ingen av dem (troll eller ånder) eksisterer i virkeligheten.

At hun påstår noe, betyr ikke at det er sant.

Jeg vet om folk som spår, og er helt åpne om at det bare er tull. De får masse skryt av hvor "nøyaktige" de er.

Jo takk for det :-)

Har det i grunn fint nå og det er rolig rundt meg, men savner noe av det. Jeg har og hatt det fra jeg var barn, men lærte å holde det for meg selv. Så jo folks reaksjoner...

Ja, barn har, som sagt, ofte fantasivenner. Det er selvsagt noe man bør slutte å tro på innen man blir voksen! ;-)

Med vennlig hilsen

Ingen av dem (troll eller ånder) eksisterer i virkeligheten.

At hun påstår noe, betyr ikke at det er sant.

Jeg vet om folk som spår, og er helt åpne om at det bare er tull. De får masse skryt av hvor "nøyaktige" de er.

Jo ånder eksisterer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...