Gå til innhold

Herregud....

Gjest musatilmuslimen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var tydeligvis så pinlig for "dere" at dere benekter det! :knegg:

Både disse islamistene og andre høyreekstreme grupper har mye felles - kvinner tilbake til kjøkkenet, rigide rammer, mangel på Menneskerettigheter, mangel på personlig frihet.

Dette er grupper som står i total opposisjon til den liberale progressive venstresiden, som er for likestilling, kjønnsnøytralt ekteskap, Menneskeverd, osv.

(Og ja, selvsagt finnes det tullinger på den ekstreme venstresiden også.)

Her er jeg enig med deg (sjokk),- ABB mener jo også at kvinner ikke hører til annet enn ved kjøkkenbenken og mye annet mannsjåvinistisk piss. Jeg har lest kompendiet hans, og han er helt på tur. Det er mye likt ja.

Det som er trist er at de som stemmer Høyre f.eks skal ta til seg det som blir sagt mot høyreekstreme, - det er da ingenting høyreekstremt med å stemme på det lunkne partiet Høyre. Heller ikke Frp er høyreekstremt. Det er bootboysgutta med hakekors der ute på vingen, Tore Tvedt etc som er de ekstreme.

Jeg tar ikke til meg den kritikken i alle fall.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• flisa

10

• fineline

3

• black wealch

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''ikke mot ytringsfriheten''

Det blir å gå i sirkel ettersom filmen må tolereres i ytringsfrihetens navn.

Ja - den må tolereres, men man kan si at man ikke liker det i en fredelig demonstrasjon - som så mye annet man ikke liker. Å ty til vold er derimot i ikke ytringsfrihet :)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Ja - den må tolereres, men man kan si at man ikke liker det i en fredelig demonstrasjon - som så mye annet man ikke liker. Å ty til vold er derimot i ikke ytringsfrihet :)

Jeg regner med at det under demonstrasjonen ble tatt til orde for forbud mot filmen enten muntlig, skriftlig eller begge deler, og da snakker vi om en demsonsrasjon mot ytringsfriheten(også) slik jeg skrev innledningsvis.

Skrevet

Her er jeg enig med deg (sjokk),- ABB mener jo også at kvinner ikke hører til annet enn ved kjøkkenbenken og mye annet mannsjåvinistisk piss. Jeg har lest kompendiet hans, og han er helt på tur. Det er mye likt ja.

Det som er trist er at de som stemmer Høyre f.eks skal ta til seg det som blir sagt mot høyreekstreme, - det er da ingenting høyreekstremt med å stemme på det lunkne partiet Høyre. Heller ikke Frp er høyreekstremt. Det er bootboysgutta med hakekors der ute på vingen, Tore Tvedt etc som er de ekstreme.

Jeg tar ikke til meg den kritikken i alle fall.

Jeg mener ikke Høyre er høyreekstremt. Erna Solberg skal ha skryt for å stå opp mot "bermen":

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10089287

Det er meget godt påpekt, fra hennes side.

Hva angår Frp, derimot, så er det mye brunt grums i det partiet. De kan selvsagt ikke sammenlignes med diverse nazister, anti-islamister, jihadister, osv., men de forsøker å gjøre mange av de samme holdningene stuerene. Det er mye populisme, og utskudd som Christian Tybring-Gjedde blir akseptert.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg mener ikke Høyre er høyreekstremt. Erna Solberg skal ha skryt for å stå opp mot "bermen":

Hva angår Frp, derimot, så er det mye brunt grums i det partiet. De kan selvsagt ikke sammenlignes med diverse nazister, anti-islamister, jihadister, osv., men de forsøker å gjøre mange av de samme holdningene stuerene. Det er mye populisme, og utskudd som Christian Tybring-Gjedde blir akseptert.

Med vennlig hilsen

''http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10089287''

Hvor mange ganger skal du poste link til dette smakløse grumset?

Jødinnen Mona Levins svar dermot kan ikke postes mange nok ganger: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article4195081.ece

Skrevet

Med vennlig hilsen

Men de er innenfor likevel, selv om man ikke er enig med deg :)

Skrevet

Men de er innenfor likevel, selv om man ikke er enig med deg :)

Hei,

Det er mange partier jeg ikke er enig med (SP, for eksempel), så det er ikke bare at jeg er uenig med dem. ;-)

Med vennlighilsen

Skrevet

Hei,

Det er mange partier jeg ikke er enig med (SP, for eksempel), så det er ikke bare at jeg er uenig med dem. ;-)

Med vennlighilsen

jeg har sett brungrums både i Ap og i V. Jeg var medlem av V da - og der kom det strenge direktiver mot slikt.

For tiden er jeg partiløs - jeg finner ingen virkelig leder i noen av partiene, og jeg greier ikke å tilhøre partier hvor jeg ikke liker folka :)

Venstre var bra med Dørum og Rita Sletner - - -jeg har ikke sansen for denne Skei Grande. Jeg er også på høyresiden av Venstre og kan godt høre til hos Høyre, -men Solberg har jeg heller ikke sansen for. Jeg likte så godt han Syse jeg da - hehe

Gjest Nord og ned.
Skrevet

:) liker Mona Levin.

'':) liker Mona Levin.''

Samme her. Og det er jo heller ikke bare Solberg hun har måttet sette på plass fra partiet Høyre, men også den aldrende anti-semitten Willoch som gjorde intellektuell kuvending da han fikk en araber til svigersønn.

Skrevet

jeg har sett brungrums både i Ap og i V. Jeg var medlem av V da - og der kom det strenge direktiver mot slikt.

For tiden er jeg partiløs - jeg finner ingen virkelig leder i noen av partiene, og jeg greier ikke å tilhøre partier hvor jeg ikke liker folka :)

Venstre var bra med Dørum og Rita Sletner - - -jeg har ikke sansen for denne Skei Grande. Jeg er også på høyresiden av Venstre og kan godt høre til hos Høyre, -men Solberg har jeg heller ikke sansen for. Jeg likte så godt han Syse jeg da - hehe

Syse....? Jaja...

Ingen kan beskylde deg for å være overfladisk, flisa :-) Han var liksom ikke voldsomt karismatisk...

Skrevet

Syse....? Jaja...

Ingen kan beskylde deg for å være overfladisk, flisa :-) Han var liksom ikke voldsomt karismatisk...

Mulig det var den litt ubehjelpelige tørre humoren :)

Skrevet

Mulig det var den litt ubehjelpelige tørre humoren :)

Aha! Ja, den husker jeg ikke... Vel, nå hørtes han atskillig mer interessant ut :-) Liker tørr humor!

Skrevet

Aha! Ja, den husker jeg ikke... Vel, nå hørtes han atskillig mer interessant ut :-) Liker tørr humor!

Han har sagt:

Da jeg kom til verden, var det vanligere å bli født enn det er nå.

Vi må henge sammen eller bli hengt hver for oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...