Gå til innhold

Hvordan tilbringe fredagskvelden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffekjerringa

14

• tonie

4

• Anki

1

• meg__123!

1

Gjest Nickløsheletida

Søren også da. Jeg trodde cv' n min var ålreit og sånn, he, he !

Forresten så er jeg ikke fylt 53 enda heller, eh....

Cv` en din er sikkert fin, men har nok med en jeg ;)Togli bor rett over fjorden og dere har ingenting å tape på å utveksle anonyme mailadresser:)

Cv` en din er sikkert fin, men har nok med en jeg ;)Togli bor rett over fjorden og dere har ingenting å tape på å utveksle anonyme mailadresser:)

He, he, synes jeg ser deg - med popcorn og det hele :-)

Jeg er over den "kritiske" alderen for togli.

Kansje jeg likevel skulle.........

Jeg holder jo meg godt da.....

Gjest Nickløsheletida

He, he, synes jeg ser deg - med popcorn og det hele :-)

Jeg er over den "kritiske" alderen for togli.

Kansje jeg likevel skulle.........

Jeg holder jo meg godt da.....

Jeg ser det, men hun skrev jo at du skulle gi henne adressen. Hun venter på den hun nå.

Annonse

Tenkte jeg det ikke ;-)

Litt lik Brad da, ikke røyker, liker å kjøre slalåm, er hobbyfotograf, eget hus, egen bil, tjener godt, og er helt gjeldfri :-)

Så....

Kansje kaffekjerringa matcher bedre ;-)

Jeg sitter klar med mailadressen her jo *ler*

Pst, dårlig sjekketriks å si du har en annen på vent :P

Skjønner det :-)

Men jeg har ingen på vent jeg. Pizzean er ferdig, og den nytes alene.

Ingen som vil smake.

Kansje neste helg ?

Jeg fikk iallafall smile godt her :-)

spise pizza så sent? da vil du sove dårlig. hilsen en som har spist mat for 4 nå. :)

Annonse

spise pizza så sent? da vil du sove dårlig. hilsen en som har spist mat for 4 nå. :)

Vel, den ble fortært sånn rundt kl.20.

Togli kunne rukket det, Kaffekjerringa bor for langt unna, nicløsheletiden er opptatt på annet hold, elextra sikker det samme.

Men jeg ser lyst på livet, så kansje neste helg ?

Har vin også, både hvit og rød :-)

Det går helt fint å poste en adresse her så lenge den er anonym. Du kan f.eks. opprette adressen [email protected]

Eh, er det flere innpå her ?

Jeg som trodde at.....ha, ha, ha !

Enn du da hulderen, er du singel, bor litt sånn utenfor Oslo, og matcher en sprek mann på snart 53 ?

Jeg har en sånn mailadresse som er anonym, men er rett jeg blir kastet ut herifra bare.

Eh, er det flere innpå her ?

Jeg som trodde at.....ha, ha, ha !

Enn du da hulderen, er du singel, bor litt sånn utenfor Oslo, og matcher en sprek mann på snart 53 ?

Jeg har en sånn mailadresse som er anonym, men er rett jeg blir kastet ut herifra bare.

Jeg er godt gift, dessverre. Synd, siden jeg bor i Osloområdet og er modig nok til å treffe folk jeg møter på nett ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...