Gå til innhold

Hvordan tilbringe fredagskvelden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffekjerringa

14

• tonie

4

• Anki

1

• meg__123!

1

Nå får sikkert du også invitasjon fra Mann53, han prøver seg på alle kvinnene i denne tråden ;-)

Å nei du, jeg pleier å få gå i fred! Dessuten finnes det allerede en mann i mitt liv;)

Men han virker da ok. Håper togli gjør et unntak fra regelen:)

Annonse

Jeg har ikke vært på doltreff, men har møtt flere dolere eneltvis. Stort sett hyggelige folk her.

Ja, jeg mener også, og det er derfor at jeg.....ja, he, he !

Skulle jo postet mailadressen min da, så i tilfelle at det skulle passe en dol-inne :-))))))

Nickløsheletiden med flere må jo være mette av popcorn nå, ha, ha !

Gjest Nickløsheletida

Haha :P Kan jo være han blir skuffa. Han har neppe sett meg før :P

Der tror jeg ikke. Du er jo ei flott dame :-) Nå skal det vel godt gjøres at det blir full klaff, men tenk så morro om det hadde blitt det :-)

Kanskje han gjør sitt livs tabbe ved ikke å legge ut mailadressa. Feiger ut nå. Dålig gjort!

Å nei du, jeg pleier å få gå i fred! Dessuten finnes det allerede en mann i mitt liv;)

Men han virker da ok. Håper togli gjør et unntak fra regelen:)

Jeg syns Togli bør det, ikke minst av hensyn til oss, så vi får underholdningen.

Der tror jeg ikke. Du er jo ei flott dame :-) Nå skal det vel godt gjøres at det blir full klaff, men tenk så morro om det hadde blitt det :-)

Kanskje han gjør sitt livs tabbe ved ikke å legge ut mailadressa. Feiger ut nå. Dålig gjort!

Hehe, takk ;)

Litt for gammel kanskje (sorry mannen :P), men ligner han på Brad Pitt, så la gå! :P

Gjest Nickløsheletida

Skulle jo postet mailadressen min da, så i tilfelle at det skulle passe en dol-inne :-))))))

''Nickløsheletiden med flere må jo være mette av popcorn nå, ha, ha !''

Det ble rosiner på meg og ikke får jeg gjort det jeg egentlig skulle gjøre heller. Kan du ikke bare legge ut den mailadressa, så jeg får gjort det jeg skal?

Det er aldri for sent å poste mail-adresse :-)

Gjest Nickløsheletida

Hehe, takk ;)

Litt for gammel kanskje (sorry mannen :P), men ligner han på Brad Pitt, så la gå! :P

''Litt for gammel kanskje (sorry mannen :P), men ligner han på Brad Pitt, så la gå! :P''

Hvor gammel var du igjen da? Mannen min er litt eldre, men jeg nok noen få år eldre enn deg. 3-4 år kansje, hvis jeg husker riktig?

Annonse

''Nickløsheletiden med flere må jo være mette av popcorn nå, ha, ha !''

Det ble rosiner på meg og ikke får jeg gjort det jeg egentlig skulle gjøre heller. Kan du ikke bare legge ut den mailadressa, så jeg får gjort det jeg skal?

*snufs* Første gang jeg får vite at jeg er for gammel..

Når ungene mobber meg med det, så pleier jeg å si vi skal til topps på slalåmfjellet, for deretter å se hvem som kommer først ned ;-)

Da blir det stille, he, he !

Spreking ja ;-)

Mailadresse....tør du legge ut en anonym da togli ?

Det er like før jeg må poste min, for nickløsheletiden er full av rosiner, ha, ha

''Litt for gammel kanskje (sorry mannen :P), men ligner han på Brad Pitt, så la gå! :P''

Hvor gammel var du igjen da? Mannen min er litt eldre, men jeg nok noen få år eldre enn deg. 3-4 år kansje, hvis jeg husker riktig?

Jeg er 42, så det stemmer nok :)

*snufs* Første gang jeg får vite at jeg er for gammel..

Når ungene mobber meg med det, så pleier jeg å si vi skal til topps på slalåmfjellet, for deretter å se hvem som kommer først ned ;-)

Da blir det stille, he, he !

Spreking ja ;-)

Mailadresse....tør du legge ut en anonym da togli ?

Det er like før jeg må poste min, for nickløsheletiden er full av rosiner, ha, ha

Har ingen anonym adresse og er et teknisk null, så det må nok bli du som gjør det :P Antar du bor i S. ?;)

Har ingen anonym adresse og er et teknisk null, så det må nok bli du som gjør det :P Antar du bor i S. ?;)

Du må nok litt lengre ut i fjorden ;-)

Skiparadiset er der som du nevner.

Tidlig opp i morgen og ut på fjelltur :-)

Da her jeg bor ;-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...