Gå til innhold

Johan Galtung: Jødene kan stå bak 22. juli

Anbefalte innlegg

''Stemmer, og det var i den forbindelse det kom frem at du og ditt nå forduftede mannlige disippel for ikke lang tid siden satt her og hyller Galtung for hans kløkt og visdom.''

*knegg* Man skjønner det svir når den gamle mester til de grader roter seg bort i tåpelige konspirasjonsteorier og gammelt jødehat.

Ja, og med "lyve" så inkluderer man jo også å legge ut falske linker nedenfor, som overhodet ikke støtter noe av det som blir påstått.

Desperate handlinger av desperate mennesker, som må lyve. Heldigvis blir dere avslørt igjen og igjen og igjen.

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Ja, og med "lyve" så inkluderer man jo også å legge ut falske linker nedenfor, som overhodet ikke støtter noe av det som blir påstått.

Desperate handlinger av desperate mennesker, som må lyve. Heldigvis blir dere avslørt igjen og igjen og igjen.

''Ja, og med "lyve" så inkluderer man jo også å legge ut falske linker nedenfor''

Hahaha, falske linker! den vart jaggu ny. Nå har jeg altså hakket meg inn på DOL og plantet falske innlegg skrevet av deg også?

Har du tilta totalt?

Innleggene er nøyaktig som beskrevet.

"falske linker" *LOL* Er det noe du selv har postet det da?

''og vi kan trygt konkludere med at dere lyver.''

Å nei vel? Her er ett innlegg hvor du henviser til "vismannen Galtung" og hans forskrude verdensbilde i positive ordelag: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2325113

Og her et annet hvor du sitter å pludrer med din venn shitten om hvor fornuftig den samme nazikommunisten er: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4463285

Hvem var det som lyver sa du?

Men i grunn ikke noe nytt. Dere venstreekstremister er eksperter på å trekke labbene til seg når virkeligheten blir for påtrengende, for deretter å konstruere en ny virkelighet.

''Her er ett innlegg hvor du henviser til "vismannen Galtung" og hans forskrude verdensbilde i positive ordelag''

Herlige linker.

"falske linker" *LOL* Er det noe du selv har postet det da?

Selvsagt har jeg skrevet det som faktisk STÅR der.

Den første linken er et sitat fra Galtung hvor han sier at det vil være enklere for presidentkandidat Kerry enn Bush å få Europa med på en krig. (Altså, at man ikke bør støtte Kerry.)

Den andre linken er det SDD som spør om jeg så et program med Galtung - hvilket jeg ikke gjorde.

I INGEN av dem støtter jeg noen "anti-semittisme", og faktisk måtte til og med Mr Kahn (i den første tråden) innrømme at jeg aldri hadde skrevet noe anti-jødisk. Faktisk var det ikke et eneste anti-jødisk innlegg som ikke fikk pepper fra meg på DOL.

Så en total løgn fra N&N.

''Her er ett innlegg hvor du henviser til "vismannen Galtung" og hans forskrude verdensbilde i positive ordelag''

Herlige linker.

''Herlige linker. – speer

''

Flotte linker, men de viser overhodet ikke det N&N påstår! :knegg:

Dere er avslørt igjen! :-)

Annonse

Gjest Nord og ned.

Selvsagt har jeg skrevet det som faktisk STÅR der.

Den første linken er et sitat fra Galtung hvor han sier at det vil være enklere for presidentkandidat Kerry enn Bush å få Europa med på en krig. (Altså, at man ikke bør støtte Kerry.)

Den andre linken er det SDD som spør om jeg så et program med Galtung - hvilket jeg ikke gjorde.

I INGEN av dem støtter jeg noen "anti-semittisme", og faktisk måtte til og med Mr Kahn (i den første tråden) innrømme at jeg aldri hadde skrevet noe anti-jødisk. Faktisk var det ikke et eneste anti-jødisk innlegg som ikke fikk pepper fra meg på DOL.

Så en total løgn fra N&N.

''faktisk måtte til og med Mr Kahn (i den første tråden) innrømme at jeg aldri hadde skrevet noe anti-jødisk''

Står ikke noe slik der i det hele tatt. Du sopp-hallisunerer igjen.

''Faktisk var det ikke et eneste anti-jødisk innlegg som ikke fikk pepper fra meg på DOL.''

Av den enkle grunn at det aldri har forekommet anti-jødiske innlegg på DOL med unntak av de du selv produserte..

Den som vil se mer av det kan søke på VGD og finne de rundt 7000 israel/jødehatske innleggene du rakk og spy ut der før du ble utvist. En virksomhet som har gjort Norge til det memst jødefientlige land i vest-Europa. Så gratulerer med "seieren".

Gjest Nord og ned.

''Herlige linker. – speer

''

Flotte linker, men de viser overhodet ikke det N&N påstår! :knegg:

Dere er avslørt igjen! :-)

''Flotte linker, men de viser overhodet ikke det N&N påstår!''

Visst gjør det det. Hvordan synes du programmet disippelen din anbefalte med nazivennen deres var?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...