Gjest Lurer litt på dette i kveld Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg skriver på vegne av ei venninne av meg som var med i en trafikkulykke i juli 2011. Hun brakk flere bein i fotbladet sitt og havnet på sykehuset i Drammen. Der konstaterte de at hun måtte opereres. Hun ble så videresendt til A-hus som hun hører til. Der gipset de foten bare og hun ble gående med gips i 6 uker før A-hus fant ut at hun måtte opereres likevel. Det ble gjort og etter det har hun ikke blitt innkaldt inn til noen kontroller. Hun har i dag store problemer med foten sin. Jeg har sett på den, den er hoven og stiv, hun har ingen beveglighet i foten sin og hun går unaturlig iom at hun ikke kan bøye foten.Dette er slitsomt for henne, da hun har en jobb hvor hun står og går hele dagen (lager mat) og jobber 100%. Fysioterapeut fikk hun ikke tilbud om før jeg sa at hun måtte ha det og først da fikk hun henvisning fra fastlegen. Fysioterapeuten ble etterhvert ganske oppgitt, da det ikke var noen fremgang å spore i det hele tatt. Hun f.eks fortsatt ikke stå på tærne. Siden jeg selv brakk beinet 3 måneder etter henne og har en helt annen erfaring med mitt sykehus, har jeg mast litt på henne for å ta kontakt med A-hus selv. Ikke vente på at noe skal skje. Dette gjorde hun i vår og fikk da beskjed om at hun sto på venteliste for operasjon, men at den ikke ville skje i løpet av sommeren. Denne uka ringte hun igjen og fikk bare beskjed igjen om at hun sto på venteliste for å ta ut metallet. Fikk ingen dato og forholde seg til. Siden jeg selv fikk vite i vår at jeg skulle opereres i september, er jeg redd hun fortsatt må gå mange måneder før hun blir operert. Men det er jo fritt sykehusvalg, så kan hun sette seg opp på venteliste flere steder samtidig? Hun er rimelig lei nå, men er dessverre enn sånn som bare venter og venter og venter. Hun har ikke råd til å fått tatt operasjonen på et privat sykehus. Dessverre er jeg nå redd at hun aldri vil bli bra og at dette ender i en erstaningssak. ( hvis hun orker å ta tak i det da) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383998-a-hus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.