Gå til innhold

Lyver til barna mine om morningen

Anbefalte innlegg

Ja, det er akkurat hva jeg gjør...., i hvert fall serverer jeg dem hverdagshistorier som overhodet ikke stemmer.

Heldigvis kjenner dem meg, og vet når jeg er ordentlig våken, og ikke. Dette skjer når jeg blir vekket, ikke når jeg våkner selv. Og jeg vet ikke om det selv, engang. Prater og prater, gjerne om kattene, maten i kjøleskapet og andre "uskyldige" ting. Vi ler oss skakk når vi snakker om dette, når jeg våkner, eller når dem gjør meg oppmerksom på hva jeg har sagt. Men noen ganger blir de bare lettet, for eksempel spurte eldste sønnen min meg; hva, skal vi ikke gi vekk gamlepusen likevel?? Phu....! (det kunne jeg aldri gjort, men har altså av en eller annen grunn fortalt dem dette, en tidlig morgen).

Så mitt spørsmål er jo. Hvorfor gjør jeg dette? Er dette en vanlig ting å gjøre? Jeg er svimmel og har en slags intens, tja, smerte blir ikke helt riktig ord selv om det er vondt, hodet mitt kjennes veldig ut rart når jeg våkner, og en god stund etterpå. Som et intenst trykk. Skulle gjerne ha forsket på dette. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384024-lyver-til-barna-mine-om-morningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg ville snakket med fastlege om dette. Jeg synes ikke det hørtes normalt ut. Og jeg synes det hørtes skremmende ut for barna å oppleve at mamma prater tull og tøys i halvvåken tilstand. Selv om dere kan snakke om det etterpå.

Jeg syns det høres nokså normalt ut, du snakker rett og slett i søvne, fordi du ikke er ordentlig våken ennå, selv om du virker våken.

Barna mine gjør det samme når jeg vekker dem.

Jeg mener det er normalt i betydningen innenfor normalvariasjon, ikke nødevendigvis at det er veldig vanlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...