Gjest mulig vi trenger et navn Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 hvilke navn er finest, etter din smak? 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Johannes og Margrethe. ) jeg har en Margrethe og søstra mi en Johannes 0 Siter
caprice Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Elias og Elin Jeg har en Elin :-) Hun er 9 år, og du verden så mange som tror hun heter Eline. Virker som om ingen andre har hennes navn blandt dagens barn, og det er hun i grunnen godt fornøyd med :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Jeg har en Elin :-) Hun er 9 år, og du verden så mange som tror hun heter Eline. Virker som om ingen andre har hennes navn blandt dagens barn, og det er hun i grunnen godt fornøyd med :-) Jeg kjenner en 13-årig Elin :-) (pluss en i 40-åra i nær familie, pluss en til i 40-årene på jobben) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Bork, Jarl, Eirik og Frøya, Hedda, Sol 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Aksel/Axel, Gard, Eskil, Elliott, Scott, Viljar, Runar, Erland.. Ava, Mie, Sina, Ella, Mina, Olivia, Tomine, Evita, Live, Mathea... 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Jeg har en Elin :-) Hun er 9 år, og du verden så mange som tror hun heter Eline. Virker som om ingen andre har hennes navn blandt dagens barn, og det er hun i grunnen godt fornøyd med :-) Gutten min på 10 har en venninne som heter Elin. Også har han to jenter i klassen som heter Eline. Selv heter han Elias 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Jeg har en Elin :-) Hun er 9 år, og du verden så mange som tror hun heter Eline. Virker som om ingen andre har hennes navn blandt dagens barn, og det er hun i grunnen godt fornøyd med :-) Gutten min på 10 har en venninne som heter Elin. I klassen har han to jenter som heter Eline. Jeg synes Elin er et mye finere navn enn Eline 0 Siter
flisa Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Gutten min på 10 har en venninne som heter Elin. I klassen har han to jenter som heter Eline. Jeg synes Elin er et mye finere navn enn Eline åååååååååååå! mitt første barnebarn heter Eline -ikke si at det ikke er fint da!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 åååååååååååå! mitt første barnebarn heter Eline -ikke si at det ikke er fint da!!!! Jeg synes Eline er kjempefint og finere enn Elin. ) 0 Siter
tonie Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg heller mot det minimalistiske når det gjelder navn. Minst mulig dilldall, og kort og greit. 0 Siter
flisa Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg synes Eline er kjempefint og finere enn Elin. ) hoho 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 åååååååååååå! mitt første barnebarn heter Eline -ikke si at det ikke er fint da!!!! Jeg sa ikke at det ikke var fint, jeg sa at jeg synes Elin er finere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.