Gå til innhold

Feminister sprer løgn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Nå tenker jeg du ble letta!

''Nå tenker jeg du ble letta!''

Heller mer i retning av å bli irritert over at slike løgnhalser skal få bestemme dagsorden for samfunnsdebatten og påvirke lovgiverne, slik de har gjort en rekke ganger blandt annet ved innføringen av den vanvittige sexkjøpsloven.

Når det er sagt bør selvsagt enhver etnisk nordmann bare være glad for at vi ikke ligger i europatoppen hva gjelder overgrep mot kvinner.

''Nå tenker jeg du ble letta!''

Heller mer i retning av å bli irritert over at slike løgnhalser skal få bestemme dagsorden for samfunnsdebatten og påvirke lovgiverne, slik de har gjort en rekke ganger blandt annet ved innføringen av den vanvittige sexkjøpsloven.

Når det er sagt bør selvsagt enhver etnisk nordmann bare være glad for at vi ikke ligger i europatoppen hva gjelder overgrep mot kvinner.

Filmen insinuerer at norske menn generelt er voldelige. Det er en løgn. Likevle er det noen spørsmål jeg gjerne ville hatt svar på:

Er Norge på topp sammen med Spania fordi

* statistikken er bedre her? eller fordi

* en stor del av dem er begått under ruspåvirkning? eller

* fordi dissse kvinnene ikke har fått nødvendig beskyttelse i tide tross kjente trusler? eller

* gjelder størstedelen av dem ikke etnisk norske menn?

Ellers er jeg vant med at feminisme betyr påskudd for å klandre menn for hva som helst, bare fantasien brukes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...