Gå til innhold

Iphone og abonnement til barn

Anbefalte innlegg

Dersom ditt barn nylig har fått Iphone, hvilket abonnement har dere valgt?

Telefonene er jo i utgangspunktet rååååduyre. Men ser jo telefoner til 1500.- dersom man velger et spesiellt abonnement.

Så, hvilket lurt abonnement har du valgt, og fantes det noe slags sperre på dette feks?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384043-iphone-og-abonnement-til-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

18

• flisa

8

• stromme

2

• XbellaX

2

Mest aktive i denne tråden

Det lønner seg nærmest alltid å betale fullpris og deretter velge et abbo med inkl ringe/sms/mms og data. Aner ikke hvor mange abbo jeg gikk igjennom for å sjekke pris da jeg byttet til iphone, valgte omsider OneCall. Det er billigere her og nå å binde seg men oversikt taper du på det.

Det lønner seg nærmest alltid å betale fullpris og deretter velge et abbo med inkl ringe/sms/mms og data. Aner ikke hvor mange abbo jeg gikk igjennom for å sjekke pris da jeg byttet til iphone, valgte omsider OneCall. Det er billigere her og nå å binde seg men oversikt taper du på det.

oversikt= over sikt

himmel..

Jeg hadde adri kjøpt iPhone til et barn under 15 år. Minst. Jeg hadde heller aldri kjøpt iPhone bundet til noe abonnement, kun direkte fra Apple. iPhone blir enda dyrere med dyrt abonnement, men du får selvsagt fordelt kostnadene mer utover om du kjøper den låst. Min eldste skal arve min iPhone 4 når jeg snart kjøper ny. Han er snart 14 og har nylig fått abonnementet jeg nevnte i stad.

Annonse

Jeg hadde adri kjøpt iPhone til et barn under 15 år. Minst. Jeg hadde heller aldri kjøpt iPhone bundet til noe abonnement, kun direkte fra Apple. iPhone blir enda dyrere med dyrt abonnement, men du får selvsagt fordelt kostnadene mer utover om du kjøper den låst. Min eldste skal arve min iPhone 4 når jeg snart kjøper ny. Han er snart 14 og har nylig fått abonnementet jeg nevnte i stad.

hehe - du syns ikke noen skal gi en iPhone til en under 15 - og så skal du selv gi en til din sønn som snart er 14! :)

Gjest annlovinda

hehe - du syns ikke noen skal gi en iPhone til en under 15 - og så skal du selv gi en til din sønn som snart er 14! :)

Hun skrev hun ikke ville kjøpt en iphone til en under 15. Og at hennes barn på snart 14 skulle arve hennes gamle iphone når hun kjøper ny til seg selv

Gjest Shira :o)

Guttungen på 11 har en arvet Iphone. Han har nettkontant. Har skudd av mobilnettet, så han benytter seg kun av trådløse nett når det er tilgjengelig.

Kommer jo an på bruken, selv har jeg abb. med ringetid, SMS og mobilnett. Jeg har såpass mye, at det ikke hadde vært aktuelt for guttungen (om han var eldre og vi skulle kjøpe Iphone). Hadde sjekket ut slike abb. uansett, det er praktisk. Onecall f.eks.

Sjekk sluttsummen og se om det er mye dyrere.

Annonse

så du skal ikke bytte ut den gamle før poden er over 15? :)

Jeg sa at jeg aldri hadde KJØPT iPhone til en under 15 år. Som kjøpe ny, blant annet fordi det er så dyrt. *gi det inn med teskje* Det betyr ikke at jeg ikke kan la min snart 14-åring arve min to år gamle mobil. Det er da ikke vanskelig å se forskjell på de to for de fleste?

Det gjorde jeg også.

Og så skjønner jeg jo at det er "beleilig " å ha noen som kan arve den "gamle" 4S nå som 5 kommer ;-)

Mac Dame du ja :-)

Men tror ikke du stiller i kø, eller ?

He, he :-)

''Det gjorde jeg også. Og så skjønner jeg jo at det er "beleilig " å ha noen som kan arve den "gamle" 4S nå som 5 kommer ;-)''

Ikke sant? Men nå har jeg en iPhone 4, ikke 4S. ;) Har vel bestemt meg for å kjøpe annen hver, og har så langt hoppa over S-modellene. Var veldig i tvil om hvorvidt eldstemann skulle få arve den gamle, men har nå funnet ut at det er en god idé så jeg slipper selge den. :D

''Mac Dame du ja :-) Men tror ikke du stiller i kø, eller ? He, he :-)''

Er nok det, men jeg skal IKKE stå i kø. Bor nok for langt unna butikker som selger den allerede til fredda'n. Heldigvis. Jeg skal bestille fra Apple, og så får jeg den nye når jeg får den. :D

Har du ikke hørt at Iphone-glass knuser bare du puster på dem?

Det er bare tøv. Alt glass på mobiler knuser om man er uheldig. Jeg har hatt to så langt, og har ikke knust noen av dem selv om jeg nok av vanvare har pusta på dem ... Yngstemann ramla i trappa med telefonen i lomma, og det tålte nok ikke min gamle 3G.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...