Gå til innhold

Kose seg på flyplassen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Hvis du bestilte for begge, så vil dere få seter sammen. Jeg har i hvert fall aldri opplevd noe annet.

I tillegg: så lenge dere ikke kommer rett før avgang, så vil det vanligvis være "dobbelseter" tilgjengelig.

Med vennlig hilsen

Takk, det er det jeg har trodd også, men plutselig ble jeg veldig usikker ;-)

Ja, jeg tror også vi skal/bør/må sjekke inn sammen.

Nei, hvis du reserverte for dere sammen (dere har samme reservasjonsnummer) så får dere sete ved siden av hverandre, selv om dere sjekker inn separat.

Men når du sjekker inn blir du spurt om du kun skal sjekke inn deg selv, eller begge to.

Med vennlig hilsen

Nei, hvis du reserverte for dere sammen (dere har samme reservasjonsnummer) så får dere sete ved siden av hverandre, selv om dere sjekker inn separat.

Men når du sjekker inn blir du spurt om du kun skal sjekke inn deg selv, eller begge to.

Med vennlig hilsen

OK, takk, det var en bekymring mindre...! Det er vel enklest å sjekke oss inn sammen, ingen grunn til å gjøre det separat? Vi ankommer sammen, må holde sammen og ikke miste hverandre av syne et sekund...!

Men dette betyr jo også at vi slett ikke trenger å sjekke inn? Hvis vi allerede er/blir tildelt seter? Vi har jo bare håndbagasje.

OK, takk, det var en bekymring mindre...! Det er vel enklest å sjekke oss inn sammen, ingen grunn til å gjøre det separat? Vi ankommer sammen, må holde sammen og ikke miste hverandre av syne et sekund...!

Men dette betyr jo også at vi slett ikke trenger å sjekke inn? Hvis vi allerede er/blir tildelt seter? Vi har jo bare håndbagasje.

Hei,

Det er smart å sjekke inn likevel, for da får dere et boardingkort, med alle detaljene dere trenger på, samt setenummeret deres. Da visere dere bare det før dere går gjennom sikkerhetskontrollen.

Vanligvis står det gate nummer (til flyet) på boardingkortet, men noen ganger står det blank, fordi de ikke vet hvilken gate det er enda. Da står det alltid på store skjermer, som dere ser overalt.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er smart å sjekke inn likevel, for da får dere et boardingkort, med alle detaljene dere trenger på, samt setenummeret deres. Da visere dere bare det før dere går gjennom sikkerhetskontrollen.

Vanligvis står det gate nummer (til flyet) på boardingkortet, men noen ganger står det blank, fordi de ikke vet hvilken gate det er enda. Da står det alltid på store skjermer, som dere ser overalt.

Med vennlig hilsen

Takk, det var lurt tenkt. Vi skal gå rett til innsjekkingsautomaten da.

På en tur til Roma ble gatenummeret endret i siste liten uten at det ble ropt opp, jeg oppdaget det bare tilfeldigvis ved at en avgang etter oss ble ropt opp der vi satt, og da var det bare å samle sammen alt og haste videre.

Annonse

Hei,

Med vennlig hilsen

Kan itt røyka når man har sjekka inn. :(

Hei!

Vi kan gå direkte til gate når vi bare har håndbagasje, selvsagt gjennom sikkerhetskontrollen.

Hvis vi hadde tenkt på det 25 timer før kunne vi forhåndsbestilt seter. Samt valgt disse.

Selv ville jeg foretrukket å sitte ved siden av deg.

Nå skal jeg på en konsert, så jeg blir borte i mange timer.

Jeg har pakket, jeg valgte en kjole, min håndbagasje er nærmest tom ? Siden jeg velger kun ipad og ikke pc med meg, så føles det rart å ha så lite med seg :) Ja ja så kan jeg ta med mine dinosaurer hvis jeg vil fylle opp litt :) og du vil se dem?

(tuller med det litt...)

Hvis jeg tar med meg en mann på rommet kjeder jeg meg kanskje ikke uten dinosaurer :)

He he. Har dere ikke telefon, epost eller Facebook?

He he. Har dere ikke telefon, epost eller Facebook?

Hei!

Hvorfor spør du om det?

Jeg har selvsagt epost og mobil, samt hustelefon, men fecabook har jeg skrevet før her at jeg verken har eller ønsker, da bare tanken på så mange venner gjør meg urolig.

Det holder rikelig med tanken på de jeg har, plassere dem i et system, håper du skjønner.

Hei!

Hvorfor spør du om det?

Jeg har selvsagt epost og mobil, samt hustelefon, men fecabook har jeg skrevet før her at jeg verken har eller ønsker, da bare tanken på så mange venner gjør meg urolig.

Det holder rikelig med tanken på de jeg har, plassere dem i et system, håper du skjønner.

Hun spør fordi hun synes det er litt rart at dere avtaler og chatter her på dol i stedet for på facebookchat eller mobil osv... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...