Gå til innhold

Mette-Martis får reise hvor hun vil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest annlovinda

Vår kommende dronning bør vel få reise rundt litt, vel? Men jeg må si jeg synes hun kunne beordret guttungen til frisøren. Han ser ut som en lurvefrans på håret. Han kunne med fordel klippet av noen cm med slitte tupper.

Jeg er i grunn enig i at han med fordel kunne klippet seg.

men han vil vel også ha slike sveiser som kameratene har - lange og ustelte. Synes mange ungdom i den alderen er grusomme på håret - men langt fra alle

Og du tror at dette er en feriereise? Dette er jobb. Kunne ikke tenkt meg å være MM. Reise hit og dit, med offisielle rpogram lagt opp, med guiden på mer eller mindre interessante ting. Ofte noe som er "gørr"kjedelig, og ikke interesserer i det hele tatt. Og der skal man delta i flere timer, smile pent og høflig, finne på noe pent og si og holde en intetsigende tale, som ikke tråkker noen på tærne. Null fritid. Nei, hun ville nok på mange måte heller vært hjemme, og sluppet alle disse representasjonsreisene sine. Men det er jobben hennes nå, og jeg syns hun gjør en god jobb.

Annonse

Gjest Scarlet O'Hara

Og hva er problemet med det? Som vår kommende dronning er det viktig at hun kjenner verden rundt seg - på alle vis... Og hvis det er fordi du er imot monarkiet, så tror jeg ikke at en president kommer til å reise veldig mye mindre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...