Gå til innhold

rike menn - unge kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det du synes er så rart med det?

I dette tilfelle vil jeg si at han er et catch til tross for at han er en del eldre.

Han er så klart et catch for henne, men hva har en på 37 til felles med ei på 22? Som min kjekke kiropraktor på 40 så fint sa det: de i begynnelsen av 20-årene har jeg ingenting å prate med om...

Hva er så merkelig?

Rikdom er attraktivt. Talent, kjendisstatus og/eller høy sosial status er også attraktivt. Det samme er ytre skjønnhet.

Penger og annen høy status møtes i mange sammenhenger.

I tillegg kan det hende at de rett og slett liker hverandre.

mvh

Gjest privat nå

Han er så klart et catch for henne, men hva har en på 37 til felles med ei på 22? Som min kjekke kiropraktor på 40 så fint sa det: de i begynnelsen av 20-årene har jeg ingenting å prate med om...

Er det fortsatt noen som tror at menn velger kvinner for å prate?

Men hun er jo flott å se på, og for noen holder det.

Dessuten kan det godt hende hun er en voksen 22åring så ikke sikkert hun er totalt blåst som samtalepartner.

Også er det jo heller ikke sikkert at dette kommer til å vare da..

Annonse

Annonse

Gjest privat nå

Tro det eller ei. Det finnes mange menn som finner evnen til å føre en intelligent samtale attraktivt. Noen mener endog det er helt nødvendig for et godt forhold.

:-)

mvh

Det har du helt rett i, men intelligente samtaler kan være fascinerende også med venner..

Det er nok andre ting som er mer avgjørende :-)

''Som min kjekke kiropraktor på 40 så fint sa det: de i begynnelsen av 20-årene har jeg ingenting å prate med om...''

Nå er ikke jeg i markedet for å finne meg noen ny partner, men jeg har da absolutt truffet opptil flere folk i begynnelsen av tjueårene jeg har masse å prate med om. Ikke er jeg særlig umoden av meg, heller - men det finnes absolutt folk i tjueårene som er både reflekterte, morsomme og idérike. Og andre som er fullstendig blåst i toppen, selvfølgelig. Men de kan man jo evt holde seg unna, akkurat som man holder seg unna jevnaldrende som er luftige i toppetasjen.

''Som min kjekke kiropraktor på 40 så fint sa det: de i begynnelsen av 20-årene har jeg ingenting å prate med om...''

Nå er ikke jeg i markedet for å finne meg noen ny partner, men jeg har da absolutt truffet opptil flere folk i begynnelsen av tjueårene jeg har masse å prate med om. Ikke er jeg særlig umoden av meg, heller - men det finnes absolutt folk i tjueårene som er både reflekterte, morsomme og idérike. Og andre som er fullstendig blåst i toppen, selvfølgelig. Men de kan man jo evt holde seg unna, akkurat som man holder seg unna jevnaldrende som er luftige i toppetasjen.

Enig med deg.

Selv er jeg ei dame som har passert 40, og er mektig imponert over de flotte lærlingene vi har/har hatt på jobben. Ikke noe problem å finne noe å prate med de om. De har mange interresante tanker om mange rare temaer. Alderen har liten betydning når alt kommer til alt. Personlighet er viktigere :-)

Som et par andre har sagt - trofèkoner for mennenes del, tilgang på midler for kvinnens del.

Ser at noen også kommenterer at det må være vanskelig å ha så mye å snakke om når aldersforskjellen er så stor (dvs., egentlig er det vel helst det at hun er så ung). Jeg tipper at det går helt strålende for dette parets del. Han har over 100 styreverv, og sannsynligvis borte mye av tiden. Hun jobber med sin karriere og er sannsynligvis borte mye av tiden.

Dermed blir det ikke 7 kvelder i uka foran TV'n slik det gjerne blir for mange par, de har med andre ord ikke så mye tid til overs når mat, sex og oppdatering på hverandres karrierer er unnagjort.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...