Gå til innhold

Snåsamannen har sagt sitt

Anbefalte innlegg

http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article6248272.ece

"Joralf Gjerstad ønsker ikke lenger å snakke offentlig.

I samtale med sokneprest Trygve Rø og Ingrid Haavig foran en fullsatt menighet i Høvik kirke i Bærum fredag, fortalte Joralf Gjerstad at han ønsker å tre ut av offentlighetens lys.

Ifølge avisa begrunner 86-åringen dette med at han ikke lenger har krefter til å reise land og strand rundt.

– Jeg er snart 87 år, og orker ikke mer. Men, nei – jeg har ikke tenkt å dø, sier mannen som neste måned kommer med sin nye bok som bærer tittelen «De gode gjerninger»."

Og den boken kommer nok til å ligge under mange juletrær!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384104-sn%C3%A5samannen-har-sagt-sitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Og jeg regner med at han heller ikke denne gangen vil la seg teste, fordi han vet han blir avslørt. Som en yppersteprest i egen meninhet ber han om ro, snakker likevel, og blir fornærmet når påpeker at intet er dokumentert.

2) Han har "trått ut av offentligheten" nå flere ganger enn Elizabeth Taylor har giftet seg - hvilket må sies å være uvanlig for en påstått "klarsynt", som burde kunne forutsi dette.

:knegg:

Hvor mange ganger skal han tre ut i offentligheten for å annonsere en bok, og at han vil ha fred og trekker seg tilbake?

''I samtale med sokneprest Trygve Rø og Ingrid Haavig foran en fullsatt menighet i Høvik kirke i Bærum fredag, fortalte Joralf Gjerstad at han ønsker å tre ut av offentlighetens lys.''

For ørtende gang, og beleilig nok en liten måned før han slipper enda en utgave av den aller siste boka.

1) Og jeg regner med at han heller ikke denne gangen vil la seg teste, fordi han vet han blir avslørt. Som en yppersteprest i egen meninhet ber han om ro, snakker likevel, og blir fornærmet når påpeker at intet er dokumentert.

2) Han har "trått ut av offentligheten" nå flere ganger enn Elizabeth Taylor har giftet seg - hvilket må sies å være uvanlig for en påstått "klarsynt", som burde kunne forutsi dette.

Hvor mange ganger skal han tre ut i offentligheten for å annonsere en bok, og at han vil ha fred og trekker seg tilbake?

''2) Han har "trått ut av offentligheten" nå flere ganger enn Elizabeth Taylor har giftet seg - hvilket må sies å være uvanlig for en påstått "klarsynt", som burde kunne forutsi dette.

:knegg:''

Haha, den var faktisk veldig god, Sør. :D

Det er ikke mulig å forutse sin egen skjebne. Akkurat det burde være allment kjent!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...