Gå til innhold

Anbefaler norsk film!

Gjest ...vanskelig å følge magefølelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmen "Som du ser meg" vil jeg anbefale på det varmeste!

På en underholdende, humoristisk og med et underliggende og nærgående alvor presenteres dilemma i hverdagen. Trivielle situasjoner og valg får følger som gjør realt vondt.

Filmen viser på en underfundig måte hvor vanskelig det er å respektere sin egen magefølelse og ta den på alvor. Være tro mot seg selv og sette grenser. Gud bedre så vanskelig det er!

Vel, jeg håper andre vil ha like stor glede av denne filmen som jeg har hatt i kveld :o)

Skrevet

Det må være den eneste norske filmen jeg virkelig har hatt lyst til å se på... flerfoldige år. Den ser flott ut.

Skrevet

Det er bare en ting jeg må vite før jeg kjøper billett. Innholder den noe Aksel Hennie?

Skrevet

Det er bare en ting jeg må vite før jeg kjøper billett. Innholder den noe Aksel Hennie?

Jeg lover deg: filmen er kjemisk fri for Henie-ingredienser!

Håper du vil like den :o)

Skrevet

Jeg lover deg: filmen er kjemisk fri for Henie-ingredienser!

Håper du vil like den :o)

Da skal jeg jammen ta en tur. Takk for tips:)

Skrevet

Da skal jeg jammen ta en tur. Takk for tips:)

2 sjeler èn tanke, tonie!

Skrevet

Takk for tipset :-)

Har ikke vært på kino på lenge, men denne kunne jeg tenke meg å se :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...