Gjest ...vanskelig å følge magefølelsen... Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Filmen "Som du ser meg" vil jeg anbefale på det varmeste! På en underholdende, humoristisk og med et underliggende og nærgående alvor presenteres dilemma i hverdagen. Trivielle situasjoner og valg får følger som gjør realt vondt. Filmen viser på en underfundig måte hvor vanskelig det er å respektere sin egen magefølelse og ta den på alvor. Være tro mot seg selv og sette grenser. Gud bedre så vanskelig det er! Vel, jeg håper andre vil ha like stor glede av denne filmen som jeg har hatt i kveld ) 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Det må være den eneste norske filmen jeg virkelig har hatt lyst til å se på... flerfoldige år. Den ser flott ut. 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Det er bare en ting jeg må vite før jeg kjøper billett. Innholder den noe Aksel Hennie? 0 Siter
Gjest ...vanskelig å følge magefølelsen... Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Det er bare en ting jeg må vite før jeg kjøper billett. Innholder den noe Aksel Hennie? Jeg lover deg: filmen er kjemisk fri for Henie-ingredienser! Håper du vil like den ) 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Jeg lover deg: filmen er kjemisk fri for Henie-ingredienser! Håper du vil like den ) Da skal jeg jammen ta en tur. Takk for tips:) 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Da skal jeg jammen ta en tur. Takk for tips:) 2 sjeler èn tanke, tonie! 0 Siter
Tonette Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Takk for tipset :-) Har ikke vært på kino på lenge, men denne kunne jeg tenke meg å se :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Den har jeg lyst til å se, takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.