Gjest tannpineeeeee Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg har en fylling som har fallt ut og i allefall ett hull i en annen tann. Og jeg har veldig dårlig råd for tiden... Er det slik at man kan få betale i avdrag på to eller tre måneder? Er det vanlig?? Eller rart og spørre om? Jeg MÅ til tannlege, det er så vondt. 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Ring til tannlegekontoret og forklar situasjonen. Er det en tannlege du har brukt før og som kjenner deg går det sikkert bra. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg vil tro det er vanlig at tannleger tilbyr avbetaling siden tannbehandling er dyrt. Jeg fikk det for en del år siden, betalte ned over flere måneder. Hør med dem. 0 Siter
Gjest matglad Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg har aldri gjort det.....men hadde nok spurt ,om jeg hadde dårlig råd og måtte til tannlegen min! Han kjenner meg veldig godt....vet jeg bestandig har gjort opp for meg....så du kan trygt spørre din tannlege om avdragsmuligheter....såsant han kjenner deg godt! lykke til 0 Siter
Gjest tannlege Saugestad Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Noen tannleger lar deg betale i avdrag mens andre har finansierings muligheter på plass igjennom en tredjepart. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Tror ikke det er uvanlig å spørre om det:-) Jeg fikk delt det i to første gangen jeg var hos tannlegen jeg har nå, betalte halvparten der og da og fikk faktura på resten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.