Gå til innhold

Våtservietter igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.jula.no/antiseptisk-vatserviett-16-pakning-881017 vet ikke om du har en Jula butikk i nærheten? ellers skal vel apotek ha det?

Apoteket har ikke som egner seg som intimservietter og disse hos Jula står det dessverre ikke hva inneholder. Hvis de inneholder sprit for det blir sårt.

Apoteket har ikke som egner seg som intimservietter og disse hos Jula står det dessverre ikke hva inneholder. Hvis de inneholder sprit for det blir sårt.

Åja beklager! fikk ikke med meg at det var for bruk nedentil.Hmm jaa det kan bli sårt. Da vet jeg dessverre ikke,men håper noen andre vet :)

Annonse

Det er en grunn for at slikt ikke selges, å vaske underlivet med antiseptiske våtservietter 5 ganger daglig vil i de fleste tilfeller ta knekken på det som finnes av naturlig bakterieflora.

Det gjelder for de fleste, men ikke for meg. Jeg trenger å få vekk alt av bakterier så jeg ikke dytter dem inn i urinrøret og ender med urinveisinfeksjoner hver tredje uke. Nå har jeg gått på forebyggende antibiotika og det kan jeg ikke lenger pga sopp og antibiotikaresistens

Onsdag1365380628

Det gjelder for de fleste, men ikke for meg. Jeg trenger å få vekk alt av bakterier så jeg ikke dytter dem inn i urinrøret og ender med urinveisinfeksjoner hver tredje uke. Nå har jeg gått på forebyggende antibiotika og det kan jeg ikke lenger pga sopp og antibiotikaresistens

Du tar jo bort alt av naturlige bakterier også...jeg hadde garantert fått sopp om jeg hadde vasket underlivet så grundig flere ganger daglig. Rent vann skulle holde i massevis.

Annonse

Gjest Shira :o)

Kan du bruke slike eller er de for sterke?

http://www.illusion.no/products/alkoholholdige-renseservietter

Dette kan kanskje uroteraputen svare på? HVa du kan og bør bruke, og evnt hvor skaffes det.

Har ikke rukket og svart deg, det går bra, men jeg er så opptatt. Ekstraforelesninger, nye behandling, jeg henger nesten ikke med i svingene om dagen

[quote name=Shira :o)' timestamp='1348694366' post='4817570]

Kan du bruke slike eller er de for sterke?

http://www.illusion.no/products/alkoholholdige-renseservietter

Dette kan kanskje uroteraputen svare på? HVa du kan og bør bruke, og evnt hvor skaffes det.

Har ikke rukket og svart deg, det går bra, men jeg er så opptatt. Ekstraforelesninger, nye behandling, jeg henger nesten ikke med i svingene om dagen

De har jeg prøvd, men de er for sterke ;) Nei, du må svare når du vil, det er jo halve moroa :)

Du tar jo bort alt av naturlige bakterier også...jeg hadde garantert fått sopp om jeg hadde vasket underlivet så grundig flere ganger daglig. Rent vann skulle holde i massevis.

Rent vann holder ikke, jeg har prøvd det i flere år tidligere og fikk fremdeles urinveisinfeksjoner. Så da gikk jeg over til antibiotika, men da fikk jeg væskende sopp langt nedover låret som ikke forsvant med sopp-piller engang. Skikkelig ekle greier. Så dette blir sånn litt pest eller kolera.

''Ser ikke ut til at noen vet det, Melis :(''

Jeg skal spørre min mor hva hun bruker. Hun setter kateter flere ganger pr døgn.

Det hadde vært kjempefint. Jeg har prøvd med babyservietter, såpe og vann, kun vann, men ingen ting stopper urinveisinfeksjonene. Men de kom før jeg satte kateter også altså så det er ikke bare kateteret sin skyld altså. Men det hjelper jo ikke når jeg dytter inn e-coli bakterier inn i blæra hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...