Gå til innhold

Våtservietter igjen

Anbefalte innlegg

Gjest skal spørre

Det hadde vært kjempefint. Jeg har prøvd med babyservietter, såpe og vann, kun vann, men ingen ting stopper urinveisinfeksjonene. Men de kom før jeg satte kateter også altså så det er ikke bare kateteret sin skyld altså. Men det hjelper jo ikke når jeg dytter inn e-coli bakterier inn i blæra hele tiden.

Hun er også plaget at UVI, men ikke mer enn 1-2 ganger i året. Treffer henne en av de nærmeste dagene, så jeg skal spørre.

Det er jo stor sjanse for å få bakterier inn når en setter kateter, så det er jo viktig å ha det så rent som mulig.

Husker at jeg fikk UVI da jeg måtte ha kateter etter et keisersnitt :-( Slapp heldigvis å bruke det mer enn et par dager, men infeksjonen varte nå en stund.

Fortsetter under...

Hun er også plaget at UVI, men ikke mer enn 1-2 ganger i året. Treffer henne en av de nærmeste dagene, så jeg skal spørre.

Det er jo stor sjanse for å få bakterier inn når en setter kateter, så det er jo viktig å ha det så rent som mulig.

Husker at jeg fikk UVI da jeg måtte ha kateter etter et keisersnitt :-( Slapp heldigvis å bruke det mer enn et par dager, men infeksjonen varte nå en stund.

Du har skjønt det ;o)

Kateter er noe dritt og jeg bare venter på at virkningen av Botoxen skal forsvinne og så skal jeg aldri sette et kateter igjen i hele mitt liv :o)

Gjest Shira :o)

De har jeg prøvd, men de er for sterke ;) Nei, du må svare når du vil, det er jo halve moroa :)

Tenkte de var for sterke ja. Har du sjekket med dem du får utstyr fra? Kan jo hende de vet.

Det kommer jo svar etterhvert. I helga skal jeg sove og svove og sove, så satser jeg på at jeg henger litt mer med neste uke. :o)

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1348731858' post='4817682]

Tenkte de var for sterke ja. Har du sjekket med dem du får utstyr fra? Kan jo hende de vet.

Det kommer jo svar etterhvert. I helga skal jeg sove og svove og sove, så satser jeg på at jeg henger litt mer med neste uke. :o)

Jeg har sjekket der og de har ikke. Men de skjønte hva jeg mente men siden man liksom ikke skal bruke det her så hadde de ikke. Men jeg fikk klorhexidin på resepten min da så jeg skyller hver dag.

Gjest Shira :o)

Jeg har sjekket der og de har ikke. Men de skjønte hva jeg mente men siden man liksom ikke skal bruke det her så hadde de ikke. Men jeg fikk klorhexidin på resepten min da så jeg skyller hver dag.

Nei, for normalt skal det jo ikke brukes.

He he, skal jeg dele neste time jeg har med deg denne gangen også? Så kan du spørre, he he. Jeg er jo kjapt ferdig jeg, bare testen, trenger ingen prat eller diagnose.

Men de skal helst ikke være inne i blæra for da blir man skikkelig syk ;)

Nei men vet du, jeg tror ikke man skal bruke antiseptiske våtservietter i underlivet i det hele tatt. Det villle ikke forbause meg om det til og med var forbudt å produsere (i Norge) på grunn av faren for å skade slimhinnene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...