Gå til innhold

Hvorfor er nettopp DU overvektig?

Anbefalte innlegg

Jeg spiste for mye sukker som barn (den tiden trodde mange at det bare var fett man la på seg av).

Det var mye mat jeg ikke likte, bl.a. fisk og grønnsaker.

Var (er) glad i kaker og søte pålegg.

Satt mye inne og leste, for jeg hadde ingen å leke med (bortsett fra yngre søsken).

Heldigvis bodde jeg mer enn 2 km fra skolen, så¨jeg fikk da litt trim. Spiste veldig lite snop, sammenlignet med endel av skolekameratene.

Jeg var egentlig ikke så tykk som barn, men jeg gtrodde det, fordi mange av de andre ungene var tynne strek! i ungdommen ødela jeg myhe med uvettige slankekurer.

Nå prøver jeg å spise sunt, men jeg har ofte lyst på noe godt om kveldene, eller når jeg kjeder meg.

Fortsetter under...

Gjest jeg er også overvektig

Nå vet jeg faktisk ikke lenger hvorfor jeg er overvektig. Tidligere drakk jeg ca to liter cola hver dag, og spise sjokolade og snop daglig, Men byttet ut cola med vann for snart 5 mnd siden, og snop og sjokolade for tre mnd siden

Alt skulle jo tale for at jeg skulle gå ned noen kilo, men nei det har jeg ikke gjort.

Min erfaring fra tidligere er at jeg må klare å gå sulten store deler av dagen for å gå ned i vekt.

Men jeg har aldri tidligere kuttet ut så mye som nå, så jeg forstår ingen ting. Alt taler for at jeg skal gå ned i vekt, men det gjør jeg altså ikke.

Da burde du skrive opp det du spiser i løpet av dagen.

Jeg ble ganske overrasket da jeg meldte meg inn i vektklubb.no

Der får man virkelig sett hvor kaloriene er.

Man spiser det man vil, men skal ikke over et gitt antall kalorier om dagen, så da lærer man fort hva som lønner seg å spise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...