Gå til innhold

Aldersforskjell...

Anbefalte innlegg

Jeg faller ikke for eldre menn. Mine foreldre var det 19 år aldersforskjell på, svigers 11. Begge deler er alt for mye, syns jeg. Men så liker jeg yngre menn, da. :)

Hovedsaken er vel uansett at man trives sammen? Så får hver tid snakke for seg, ikke tenk for mye fremover om du liker mannen godt.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Mandolaika

4

• Goliath

2

• candyqueen_83

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har også tenkt på at om det "blir" oss så risikerer jeg å bli alene tidlig i alderdommen. Ikke kjekt.

Og tenker akkurat det samme som deg når det gjelder hans venner....noen av dem er godt over 65 og begynner da og nærme seg samme alder som min mor!!

''Jeg har også tenkt på at om det "blir" oss så risikerer jeg å bli alene tidlig i alderdommen. Ikke kjekt.''

Man vet jo aldri hva fremtiden bringer. Vet om et par der det var 25 års aldersforskjell. Kona døde av kreft mange år før mannen døde. Statistisk sett skulle jo hun vært alene i mange år etter at hans død. Men livet til den enkelte er ikke statistikk.

Min samboer er 12 år eldre enn meg. Det er ikke noe vi merker.

Jeg syns du skal satse på dette, og se hvordan det ender. Man har aldri noen garanti for at man blir så eller så gammel, og det er dumt å angre på at man lot han gå kun pga alder.

Gjest Psyk av alt

''Jeg har også tenkt på at om det "blir" oss så risikerer jeg å bli alene tidlig i alderdommen. Ikke kjekt.''

Man vet jo aldri hva fremtiden bringer. Vet om et par der det var 25 års aldersforskjell. Kona døde av kreft mange år før mannen døde. Statistisk sett skulle jo hun vært alene i mange år etter at hans død. Men livet til den enkelte er ikke statistikk.

Nei, jeg kan ikke ta hensyn til det. Som du sier, man vet aldri hva som kan skj.

Gjest Psyk av alt

Skje!

Gjest Psyk av alt

Min samboer er 12 år eldre enn meg. Det er ikke noe vi merker.

Jeg syns du skal satse på dette, og se hvordan det ender. Man har aldri noen garanti for at man blir så eller så gammel, og det er dumt å angre på at man lot han gå kun pga alder.

Det blir nok slik at jeg satser på dette. Det er kun alderen som jeg foreløpig synes er bittelitt negativt.

Og tror jeg vil angre hvis jeg skulle ha avbrutt dette nå, ja!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...