Gå til innhold

Sms flørting, en jenteting?

Anbefalte innlegg

Har en gutt jeg liker godt og som jeg driver å småflørter litt med på sms daglig. Vi har møttes en gang og det virker som han liker meg også.

Jeg elsker denne måten å flørte på og det gjør hverdagen mer spennende. Jeg liker heller ikke spesielt godt telefon prating og synes dating på dette tidspunktet er litt skummelt, dermed passer denne formen ypperlig for meg.

Merker meg derimot at det alltid er jeg som tar intiativet og sender den første sms. Så jeg er redd for å virke masete.

Er sms en jenteting eller kjenner også gutter at det kan kile litt i magen med litt sms flørting?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384184-sms-fl%C3%B8rting-en-jenteting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Er sms en jenteting eller kjenner også gutter at det kan kile litt i magen med litt sms flørting?''

Om det er en gutte- eller jenteting har jeg ikke så sterke meninger om. Mulig flere jenter trives med det enn gutter.

Men alle liker ikke å SMSe. Selv er jeg blant dem som primært sender SMS fordi det er nødvendig.

Det finnes en mulighet for at mange SMSer oppleves masete. Men det kan også hende han liker det. Uansett er det ikke dumt å gi ham tid til og selv ta intiativ iblant.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...