Gå til innhold

Fedon Lindberg går mot KJ

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10046466

Fedon Lindberg har tjent rått på sin klinikk, men han har faglig tyngde i motsetning til Jaquesson. Han har utdannelse til å uttale seg i motsetning til en eller dame som er først og fremst stygg i sine uttalelser om enkelt personer og problematikk som hun ikke har faglige kunnskaper til å uttale seg om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384188-fedon-lindberg-g%C3%A5r-mot-kj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se svar til Hulderen.

Om det er kritikk eller personangrep avhenger av øyet som ser.

En del av det du har skrevet om KJ i ulike tråder her inne i det siste, er helt klart personangrep i mine øyne - hvis du mener KJ's kritikk av Foss er personangrep.

Annonse

Om det er kritikk eller personangrep avhenger av øyet som ser.

En del av det du har skrevet om KJ i ulike tråder her inne i det siste, er helt klart personangrep i mine øyne - hvis du mener KJ's kritikk av Foss er personangrep.

Det er ikke så enkelt som du vil ha det til å definere personangrep. Det er stor forskjell på offentlighet og privat, og dine øyne blir ikke brukt i det offentlige rom til å sortere personangrep eller ikke.

Jeg går hardt imot KJ for hennes usmakelige personangrep på Jørgen Foss. At han har kritisert henne er en helt annen sak.

Det er ikke så enkelt som du vil ha det til å definere personangrep. Det er stor forskjell på offentlighet og privat, og dine øyne blir ikke brukt i det offentlige rom til å sortere personangrep eller ikke.

Jeg går hardt imot KJ for hennes usmakelige personangrep på Jørgen Foss. At han har kritisert henne er en helt annen sak.

Jeg synes KJ's kritikk av Foss er helt på sin plass, all den tid han representerer en gruppe mennesker offentlig - og jeg synes han gjør en svært dårlig jobb med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...