Gå til innhold

Egne App'er til Samsung?

Gjest Samsung-eier; ny og spørrende!

Anbefalte innlegg

Gjest Samsung-eier; ny og spørrende!

Fersk eier av Samsung lurer:

Er det helt andre app'er til Samsung enn det er til iPhone, Sony Ericson osv...?

Jeg forsøker å laste ned Yr.no og Skype på telefonen min, men jeg får den ikke opp som foreslåtte app'er når jeg søker.

What's wrong?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384195-egne-apper-til-samsung/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Samsung-eier; ny og takknemlig!

Hei,

Du må søke på "Google Play" eller "Play Butikk" for å finne de fleste appene. Samsung har også en egen "butikk", tror jeg, men jeg vet ikke hva som er der.

Med vennlig hilsen

Thanks, det var oppklarende :o)

Gjest Samsung-eier; tacksam...

Det er et annet operativsystem på Samsung enn på Iphone ja.Og deres apps er ikke kompatible med hverandre. Men både YR og Skype finnes også til Android som både Samsung og Sony bruker.

Nå ble det plutselig litt fart over sakene her i heimen :o)

Annonse

Gjest Samsung-eier; ny og takknemlig

Husk at (med mindre du kan laste ned "så mye du vil"), så kan det svare seg å bruke det trådløse internettet i huset ditt til å laste ned apper, og kartmateriale.

Med vennlig hilsen

Takk det var et godt tips, jeg må nemlig betale for moroa selv!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...