Gå til innhold

Kjenner du noen som røyker sigar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en gammel onkel som røykte sigarillos før - og jeg syntes den lukta var veldig god, husker jeg. SIkkert en sammenheng med at jeg var veldig glad i onkelen min, og at det luktet annerledes enn vanlig sigarettrøyk.

''Jeg har en gammel onkel som røykte sigarillos før - og jeg syntes den lukta var veldig god, husker jeg.''

God lukt av sigarillos!? De stinker jo aldeles forferdelig! Jeg er antagelig ikke bare litt farget av at vi hadde en djevel av en psykopatisk nabo som konstant røykte sigarillos da jeg var liten...

Annonse

Gjest annlovinda

Det hender en svært sjelden gang at mannen min tar seg en sigar i lystig lag.

Jeg synes ikke det lukter noe godt nå, men husker i min barndom at jeg syntes det luktet godt. Mye bedre enn de sigarettene mine foreldre røyket inne hele tida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...