Gå til innhold

Hva har jeg gjort..!

Anbefalte innlegg

Så bra at flesteparten av dere fikser julaften bra! Da håper jeg at jeg ikke skal bli noe verre..;)

Jeg tok rådene deres også, og ringte opp, og sa vennlig men bestemt, at hva vi serverer og når det gjøres er avgjort, men at folk gjerne kan ta med seg noe de liker spesielt godt, om de da vil det

Og at jeg desverre ikke har plass eller råd til ytterligere tanter og onkler, og sa at de var hjertelig velkomne hit, men om de heller ville feire tradisjonellt hjemme hos seg selv, så har jeg forståelse for det, men at mann og jeg (og ytterligere inviterte) har bestemt oss for at vi vil arrangere jula her..

Hunden er velkommen.

Jeg sa også i fra at hyggelige innspill angående små juletradisjoner selvsagt mottas med takk, da vi gjerne vil ha litt fra manns jul, litt fra min jul, og en god porsjon vi finner på selv :)

De takket ja, og virket oppriktige, og jeg er litt stolt over å ha strammet meg opp :D

Så bra at det ser ut til å ordne seg! :D

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

8

• ekte nick

6

• laguna1

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Scarlet O'Hara

''Hvordan gjorde dere det første gangen jula var deres? :)''

Som vanlig ser jeg at du har fått en lang tråd, og jeg orker ikke å lese gjennom den i dag. Det jeg hadde lyst til å si var at: Dere har jula hos dere, da er det opp til dere hvilke tradisjoner dere har lyst til å føre videre og dere bestemmer. Sannsynligvis vil det blir litt fra begge sider da jeg regner med at både du og mannen har noen ønsker om hvordan dere vil ha det. De andre har ikke noe med hvordan dere ønsker å feire julen hjemme hos dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...