Anki Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Så bra at flesteparten av dere fikser julaften bra! Da håper jeg at jeg ikke skal bli noe verre.. Jeg tok rådene deres også, og ringte opp, og sa vennlig men bestemt, at hva vi serverer og når det gjøres er avgjort, men at folk gjerne kan ta med seg noe de liker spesielt godt, om de da vil det Og at jeg desverre ikke har plass eller råd til ytterligere tanter og onkler, og sa at de var hjertelig velkomne hit, men om de heller ville feire tradisjonellt hjemme hos seg selv, så har jeg forståelse for det, men at mann og jeg (og ytterligere inviterte) har bestemt oss for at vi vil arrangere jula her.. Hunden er velkommen. Jeg sa også i fra at hyggelige innspill angående små juletradisjoner selvsagt mottas med takk, da vi gjerne vil ha litt fra manns jul, litt fra min jul, og en god porsjon vi finner på selv De takket ja, og virket oppriktige, og jeg er litt stolt over å ha strammet meg opp Så bra at det ser ut til å ordne seg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384212-hva-har-jeg-gjort/page/5/#findComment-3396830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 ''Hvordan gjorde dere det første gangen jula var deres? :)'' Som vanlig ser jeg at du har fått en lang tråd, og jeg orker ikke å lese gjennom den i dag. Det jeg hadde lyst til å si var at: Dere har jula hos dere, da er det opp til dere hvilke tradisjoner dere har lyst til å føre videre og dere bestemmer. Sannsynligvis vil det blir litt fra begge sider da jeg regner med at både du og mannen har noen ønsker om hvordan dere vil ha det. De andre har ikke noe med hvordan dere ønsker å feire julen hjemme hos dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384212-hva-har-jeg-gjort/page/5/#findComment-3397182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.