Gjest luckytoe Skrevet 28. september 2012 Skrevet 28. september 2012 Jeg skal stemme FRP eller Høyre. Vi trenger en ny regjering. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg har ikke bestemt meg.... må sette meg mer inn i partiprogrammene osv først. Heller nok litt til Høyre, men er fortsatt usikker....mest pga at jeg ikke tror helt på deres samarbeid med Frp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg tror jeg skal stemme Rødt hvis ikke jeg blir så redd for at Høyre skal få makten slik at jeg stemmer Arbeiderpartiet. 0 Siter
laguna1 Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Venstre. Tror jeg. Selvom de er noen vassplanter som ikke står på sitt. Jeg er enig i mye av teorien, men ikke i praksisen! Det SISTE jeg hadde stemt på var AP, jeg har faktisk mindre lyst til å stemme på dem, enn på FRP, som jeg har SÆRDELES lite lyst til å stemme på, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Så langt leder Høire med nesten 50% av stemmene. Rene kapitalist/overklasseforum dette her! 0 Siter
Gjest luckytoe Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Så langt leder Høire med nesten 50% av stemmene. Rene kapitalist/overklasseforum dette her! Trenger ikke å være det. Folk er rett og slett lei av muslimer som krever mer og mer. 0 Siter
Sør Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Trenger ikke å være det. Folk er rett og slett lei av muslimer som krever mer og mer. ''Trenger ikke å være det. Folk er rett og slett lei av muslimer som krever mer og mer. – luckytoe'' Muslimer? Høyre er ofte enda klarere på å ta avstand fra trakassering av muslimer enn det Ap er: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10089287 Klar tale fra Erna. 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Trenger ikke å være det. Folk er rett og slett lei av muslimer som krever mer og mer. ''Trenger ikke å være det. Folk er rett og slett lei av muslimer som krever mer og mer.'' Da burde de vil stemme Frp? 0 Siter
....AV Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Vet ikke helt enda, men helt sikkert ikke FrP eller Høyre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.