Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg har sååå lyst på en jeans i merket Please, men lurer på hvilke butikker som fører dem her i Norge? 0 Siter
Sør Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 http://skolyst.no/please/ http://tekstilforum.no/Nyheter/Siste-nytt/August-2012/La-meg-faa-kjoepe-Please :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg synes ikke det ser ut til at de selges i Norge, finner bare en svensk nettbutikk, http://pleasejeans.com/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 http://skolyst.no/please/ http://tekstilforum.no/Nyheter/Siste-nytt/August-2012/La-meg-faa-kjoepe-Please :-) Med vennlig hilsen Ja, så de to nettsidene - men butikken holder til i Tr.heim.. skulle hatt en her hjemme;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg synes ikke det ser ut til at de selges i Norge, finner bare en svensk nettbutikk, http://pleasejeans.com/ Jeg vet de får dem inn i en butikk her hjemme i desember, men jeg vil ha en NÅÅÅÅ!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Ja, så de to nettsidene - men butikken holder til i Tr.heim.. skulle hatt en her hjemme;) Så Trondheim er ikke Norge? Og hvor er "her hjemme"? Oslo? Hvis du mener Oslo så si Oslo, ikke Norge. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Så Trondheim er ikke Norge? Og hvor er "her hjemme"? Oslo? Hvis du mener Oslo så si Oslo, ikke Norge. Jeg mener selvsagt ikke Oslo, det er jo enda lenger borte fra meg enn Trondheim Poenget var at jeg regna med en eller annen kjedebutikk førte denne jeansen - derfor skrev jeg Norge (lettere å få treff på det enn om jeg hadde skrevet Ålesund) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg mener selvsagt ikke Oslo, det er jo enda lenger borte fra meg enn Trondheim Poenget var at jeg regna med en eller annen kjedebutikk førte denne jeansen - derfor skrev jeg Norge (lettere å få treff på det enn om jeg hadde skrevet Ålesund) Du må spesifisere hvor eller hva du mener vet du! ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Du må spesifisere hvor eller hva du mener vet du! ;o) Trenger ikke det når man antar en eller annen butikkkjede har buksa Her i Ålesund finnes så og si alle kjente butikkjeder 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter. ''Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter.'' Gjorde et søk nå, og ja - enig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter. Du vet jo hvor (lite) interessert jeg er i klær, men nå måtte jeg faktisk ta et søk og se etter - og jeg er helt enig med deg. De hadde en merkelig fasong foran synes jeg. Men om Togli absolutt vil ha slike så værsågod. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter. Jeg er enig. Det ble litt sånn bollemus-snitt. Haha. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Jeg er enig. Det ble litt sånn bollemus-snitt. Haha. ''Jeg er enig. Det ble litt sånn bollemus-snitt. Haha.'' Eller herresnitt med god plass til godsakene. ;o) 0 Siter
Gjest gryntgrynt Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Aner ikke, men har også lyst på 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter. En jeg kjenner har en slik, og den er kul og tøff med høyhælte sko til Må selvsagt prøve den først, men på henne sitter den utrolig fint. Rett og slett ei kul bukse når man har det rette tilbehøret (høyhælte sko og trang topp f.eks.) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Aner ikke, men har også lyst på Den har på kort tid blitt veldig populær i flere land, og jeg tror nok vi vil få se mye til den her i Norge på nyåret 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Du vet jo hvor (lite) interessert jeg er i klær, men nå måtte jeg faktisk ta et søk og se etter - og jeg er helt enig med deg. De hadde en merkelig fasong foran synes jeg. Men om Togli absolutt vil ha slike så værsågod. ) Jeg sliter med kraftig bollemus, så trenger ei bukse med god plass til godsakene *hostekule* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 ''Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter.'' Gjorde et søk nå, og ja - enig. Neineinei, laidback og stilige (Stengt) 481c9c47ba8385a1ed8c9e05952a2b55 Lei av å bare gå rundt i trange jeans 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Neineinei, laidback og stilige (Stengt) 481c9c47ba8385a1ed8c9e05952a2b55 Lei av å bare gå rundt i trange jeans Stilig var den ikke. Den eier jo ikke fasong verken rundt rumpa eller foran!? Hva koster de? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.