Gå til innhold

Please jeans - Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååå lyst på en jeans i merket Please, men lurer på hvilke butikker som fører dem her i Norge?

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mary Poppins

5

• bustebeisa

5

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut til at de selges i Norge, finner bare en svensk nettbutikk, http://pleasejeans.com/

Jeg vet de får dem inn i en butikk her hjemme i desember, men jeg vil ha en NÅÅÅÅ!!! ;)

Skrevet

Ja, så de to nettsidene - men butikken holder til i Tr.heim.. skulle hatt en her hjemme;)

Så Trondheim er ikke Norge? Og hvor er "her hjemme"? Oslo? Hvis du mener Oslo så si Oslo, ikke Norge.

Annonse

Skrevet

Så Trondheim er ikke Norge? Og hvor er "her hjemme"? Oslo? Hvis du mener Oslo så si Oslo, ikke Norge.

Jeg mener selvsagt ikke Oslo, det er jo enda lenger borte fra meg enn Trondheim ;)

Poenget var at jeg regna med en eller annen kjedebutikk førte denne jeansen - derfor skrev jeg Norge (lettere å få treff på det enn om jeg hadde skrevet Ålesund) ;)

Skrevet

Jeg mener selvsagt ikke Oslo, det er jo enda lenger borte fra meg enn Trondheim ;)

Poenget var at jeg regna med en eller annen kjedebutikk førte denne jeansen - derfor skrev jeg Norge (lettere å få treff på det enn om jeg hadde skrevet Ålesund) ;)

Du må spesifisere hvor eller hva du mener vet du! ;o)

Skrevet

Du må spesifisere hvor eller hva du mener vet du! ;o)

Trenger ikke det når man antar en eller annen butikkkjede har buksa ;) Her i Ålesund finnes så og si alle kjente butikkjeder :)

Skrevet

Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter.

Skrevet

Hva vil du ja denne jeansen for? Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter.

''Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter.''

Gjorde et søk nå, og ja - enig.

Skrevet

Du vet jo hvor (lite) interessert jeg er i klær, men nå måtte jeg faktisk ta et søk og se etter - og jeg er helt enig med deg. De hadde en merkelig fasong foran synes jeg. Men om Togli absolutt vil ha slike så værsågod. :o)

Skrevet

Jeg er enig. Det ble litt sånn bollemus-snitt. Haha.

Annonse

Skrevet

Jeg er enig. Det ble litt sånn bollemus-snitt. Haha.

''Jeg er enig. Det ble litt sånn bollemus-snitt. Haha.''

Eller herresnitt med god plass til godsakene. ;o)

Skrevet

En jeg kjenner har en slik, og den er kul og tøff med høyhælte sko til :) Må selvsagt prøve den først, men på henne sitter den utrolig fint. Rett og slett ei kul bukse når man har det rette tilbehøret (høyhælte sko og trang topp f.eks.) ;)

Skrevet

Aner ikke, men har også lyst på :)

Den har på kort tid blitt veldig populær i flere land, og jeg tror nok vi vil få se mye til den her i Norge på nyåret :)

Skrevet

Du vet jo hvor (lite) interessert jeg er i klær, men nå måtte jeg faktisk ta et søk og se etter - og jeg er helt enig med deg. De hadde en merkelig fasong foran synes jeg. Men om Togli absolutt vil ha slike så værsågod. :o)

Jeg sliter med kraftig bollemus, så trenger ei bukse med god plass til godsakene *hostekule* :P

Skrevet

''Utifra bildene på siden deres må jeg si at til tross for slanke modeller, så maken til uflatterende jeans tror jeg man skal lete lenge etter.''

Gjorde et søk nå, og ja - enig.

Neineinei, laidback og stilige ;)

(Stengt)

481c9c47ba8385a1ed8c9e05952a2b55

Lei av å bare gå rundt i trange jeans ;)

Skrevet

Neineinei, laidback og stilige ;)

(Stengt)

481c9c47ba8385a1ed8c9e05952a2b55

Lei av å bare gå rundt i trange jeans ;)

Stilig var den ikke. Den eier jo ikke fasong verken rundt rumpa eller foran!? Hva koster de?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...