Gå til innhold

Please jeans - Hvor?

Anbefalte innlegg

Neineinei, laidback og stilige ;)

(Stengt)

481c9c47ba8385a1ed8c9e05952a2b55

Lei av å bare gå rundt i trange jeans ;)

Ikke helt ulike Blink jeans...

Prøvd dem?

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mary Poppins

5

• bustebeisa

5

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Måtte google, og de var ganske like, ja :) Vet du om kjedebutikker som har Blinkjeansene?

Desverre. Men det er et par buttikker som har dem her nord. De har også noe av det samme tøyet som en butikk i Elnesvågen kjører...

Kan høre med eieren av butikken her nord om hun vet om noe i Ålesundtraktene.

Desverre. Men det er et par buttikker som har dem her nord. De har også noe av det samme tøyet som en butikk i Elnesvågen kjører...

Kan høre med eieren av butikken her nord om hun vet om noe i Ålesundtraktene.

Takk:)

Du synes buksene er kule? Alle her inne synes de er stygge, mens jeg synes de er superkule :P

Annonse

Neineinei, laidback og stilige ;)

(Stengt)

481c9c47ba8385a1ed8c9e05952a2b55

Lei av å bare gå rundt i trange jeans ;)

Ser de kommer hit i november, men det er sikkert da de kommer til Langevåg også. :-)

Please jeansene altså. :-)

Annonse

Den er litt i samme stilen som boyfriendbuksa som var så populær ei stund - bortsett fra at denne er smal nede. Synes den er kul jeg :)

Jeg elsker baggyjeans, og har noen selv. Skikkelig deilig å gå i. Men disse syns jeg ser ut som bare er en størrelse for stor egentlig. Ble litt rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...