Gå til innhold

Please jeans - Hvor?

Anbefalte innlegg

Jeg elsker baggyjeans, og har noen selv. Skikkelig deilig å gå i. Men disse syns jeg ser ut som bare er en størrelse for stor egentlig. Ble litt rart.

De er iallefall kjempepopulære i utlandet nå, men jeg må jo prøve først for å se om den sitter fint på :)

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mary Poppins

5

• bustebeisa

5

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

De er iallefall kjempepopulære i utlandet nå, men jeg må jo prøve først for å se om den sitter fint på :)

Skal ikke se bortifra at jeg hadde endret mening om jeg hadde prøvd selv. Ser jo gjerne litt annerledes ut i virkeligheten enn på slike bilder :o)

Annonse

Du vet jo hvor (lite) interessert jeg er i klær, men nå måtte jeg faktisk ta et søk og se etter - og jeg er helt enig med deg. De hadde en merkelig fasong foran synes jeg. Men om Togli absolutt vil ha slike så værsågod. :o)

Godt å se at vi kan være enige om en ting når det gjelder klær Lillemus ;-)

En jeg kjenner har en slik, og den er kul og tøff med høyhælte sko til :) Må selvsagt prøve den først, men på henne sitter den utrolig fint. Rett og slett ei kul bukse når man har det rette tilbehøret (høyhælte sko og trang topp f.eks.) ;)

Jeg skjønner looken du mener, men den looken kan man dra i land med et par vanlige boyfriend jeans også. Dog synes jeg personlig ikke det er veldig flatterende, men det kan se avslappet og kult ut på den rette personen.

Men ingenting slår et par trange jeans!

http://www.hm.com/no/product/00980?article=00980-A

Jeg skjønner looken du mener, men den looken kan man dra i land med et par vanlige boyfriend jeans også. Dog synes jeg personlig ikke det er veldig flatterende, men det kan se avslappet og kult ut på den rette personen.

Men ingenting slår et par trange jeans!

http://www.hm.com/no/product/00980?article=00980-A

Trange jeans har jeg nok av (sikkert fem-seks stk), så herlig med et alternativ :)

Ser ut som om Emmas verden og låvebutikkene har mye av de samme klærne. :-)

Var nettopp innom der og kjøpte en nydelig kjole fra Ko:Ko. :-)

Aldri vært på Emmas verden før, men mange på jobben skryter av klær og ting og tang de har der -så må ta meg en tur snart:)

Gjest gryntgrynt

Nei sånne jeans har vært i motebildet egentlig alt for lenge allerede. Jeg tror tvert om at vi kommer til å se mindre av det.

Vi snakker her om please-jeansene. De har vel akkurat ankommet landet vårt og de selger som varmt hvetebrød i feks nabolandet vårt. Jeg forstår at du ikke liker looken, men at denne type bukser er på vei ut av motebildet er det lite som tyder på, heldigvis. Elsker baggy bukser :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...