Gå til innhold

Vondt etter behandling hos naprapat?

Gjest vondt i nakken sin stakkar nå

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i nakken sin stakkar nå

Samboeren min og jeg var på bolig og frtidsmessa i går. I den forbindelse var det en stand med naprapat som ga prøvebehandling. Samboeren min har artrose i en skulder og ønsket prøve dette. Han var veldig fornøyd etter behandling og opplevde naprapaten svært seriøs og visste hva han drev med og bestilte så time for behandling i neste uke. Imidlertid fikk min samboer relativt moderate til sterke smerter i løpet av natten i nakken på den ene siden. Måtte ta ibux og paracet på morgenen uten effekt. Har ligget med varmepute og sier at det er svært ubehagelig og vondt fortsatt. Skal det være slik etter en behandling, får man store smerter? Han ble ikke opplyst om dette på forhånd. Sier han angrer, da han føler helga blir ødelagt av dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384235-vondt-etter-behandling-hos-naprapat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært hos naprapat, men har vært en del hos kiropraktor. Da er det iallfall ikke uvanlig at man blir værre før man blir bedre.

Jeg ville ha ringt naprapaten og fortalt hvordan det gikk. Så får han finn ut hva som har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...