Gå til innhold

Er du ofte på Polet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Jeg er ikke ofte på polet. Men noen ganger i løpet av året blir det jo. For det meste kjøper jeg rødvin på polet, og til jul en flaske aquavit.

Nå har jeg ikke vært på polet siden en stund før sommerferien, for ettersom vi var utenlands kjøpte vi inn kvota vår med rødvin på taxfree. I tillegg har mannen vært på jobbtur en gang etter sommerferien, da kjøpte han inn kvota med rødvin da også.

Gjest annlovinda

Ja :o ...I Sverige (Blir nesten skamfull her, men bor så og si på grensa). Der kjøper jeg øl, cava, rom samt akevitt til jul, og innimellom litt whisky.

*drikkfeldig* ;D

Bor du nær grensa er det da jammen ikke rart du bruker polet i sverige. De få gangene vi drar på 'harrytur' så handler vi både mat, alkohol, og også klær/sko om det er noe vi trenger og finner på nordby

Annonse

Er der i rykk og napp.

Langt til svenskegrensa her, så da blir det polet man handler på.

Som regel går det i rødvin. Kjøper gjerne flere flasker i slengen, derfor ikke noe fast intervall på hvor ofte. Ei gang i blant kjøpes det øl også. Da spesielt rundt jul. Og enda sjeldnere sterkere saker.

Cognac kjøpes som regel utenlands eller på taxfree. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...