Gå til innhold

Hvis du har for lav IQ til å skrelle banan...

Anbefalte innlegg

...så er det altså nå mulig å kjøpe ferdigskrelte bananer i supermarkeder i Østerrike:

http://gizmodo.com/5945306/pre+peeled-re+wrapped-bananas-are-the-most-wasteful-sign-of-the-apocalypse-yet

De er riktignok pakket inn i plast....

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Annonse

Næmmen, så flott! Tenker de som er for late til å gidde all den skrellinga blir glade nå. Det neste blir vel at vi får ferdig tappet kranvann på flaske, for de som ikke gidder å tappe selv? Å, ja det er sant. Det finnes visst allerede. Hva skal det neste bli da da? Ferdig tygget mat. DET hadde vært saker!:)

Næmmen, så flott! Tenker de som er for late til å gidde all den skrellinga blir glade nå. Det neste blir vel at vi får ferdig tappet kranvann på flaske, for de som ikke gidder å tappe selv? Å, ja det er sant. Det finnes visst allerede. Hva skal det neste bli da da? Ferdig tygget mat. DET hadde vært saker!:)

Fint å lage smoothie av pizza og cola - bare helle innpå ;-p

Annonse

Gjest annlovinda

Enig - kan ikke skjønne om noen engang vurderer å kjøpe disse. Det er da så enkelt å lage sin egen omelett. Og da vet du at egga er relativt ferske, og ikke har ligget i en kartong i lang tid. Mulig det er kort holdbarhet på dette da, det aner jeg ikke

Enig - kan ikke skjønne om noen engang vurderer å kjøpe disse. Det er da så enkelt å lage sin egen omelett. Og da vet du at egga er relativt ferske, og ikke har ligget i en kartong i lang tid. Mulig det er kort holdbarhet på dette da, det aner jeg ikke

Flaut bare å legge i handlekurven

Ikke at jeg vet prisen på dette....men til f.eks hyttetur/skogstur kunne det sikkert vært kjekt...men ikke sånn i den daglige husholdningen... Kanskje for dem som synes eggeskall i eggerøren er like ekkelt som jeg synes fiskebein er, da.. Uansett et nisjeprodukt.

Jeg vet at i utlandet kan man få kartonger med bare eggehvite eller -plomme, det kunne jo vært kjekt av og til istedet for å ha det overskytende i kjøleskapet inntil man kaster det....

Jeg så ferdigskrellet ananas i butikken, innpakket i plast. Da tenkte jeg at nå står ikke verden til påske. :D Men ananas er hakket mer avansert å skrelle enn en banan da. :-)

''Jeg så ferdigskrellet ananas i butikken, innpakket i plast. Da tenkte jeg at nå står ikke verden til påske. :D Men ananas er hakket mer avansert å skrelle enn en banan da. :-)''

Dette er helt vanlig i så og si samtlige land jeg har vært i, bortsett fra i Norge, og jeg synes man burde begynne med det samme her:-)

''Jeg så ferdigskrellet ananas i butikken, innpakket i plast. Da tenkte jeg at nå står ikke verden til påske. :D Men ananas er hakket mer avansert å skrelle enn en banan da. :-)''

Dette er helt vanlig i så og si samtlige land jeg har vært i, bortsett fra i Norge, og jeg synes man burde begynne med det samme her:-)

Enda mer emballasje, enda mer søppel. Vil du virkelig ha det? Jeg er glad for hver eneste ting som ikke kommer inntullet i plast, jeg. Har nesten ikke plass til alle de ulike søppelstasjonene.

Akkurat ananas kan jeg forstå at de selger sånn. Hvis man skal spise i parken eller på skolen, eller et eller annet sted der det ikke finnes kniver, da må man velge bort ananas hvis den ikke kommer ferdig oppskåret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...