Mary Poppins Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Enda mer emballasje, enda mer søppel. Vil du virkelig ha det? Jeg er glad for hver eneste ting som ikke kommer inntullet i plast, jeg. Har nesten ikke plass til alle de ulike søppelstasjonene. Akkurat ananas kan jeg forstå at de selger sånn. Hvis man skal spise i parken eller på skolen, eller et eller annet sted der det ikke finnes kniver, da må man velge bort ananas hvis den ikke kommer ferdig oppskåret. ''Akkurat ananas kan jeg forstå at de selger sånn. Hvis man skal spise i parken eller på skolen, eller et eller annet sted der det ikke finnes kniver, da må man velge bort ananas hvis den ikke kommer ferdig oppskåret.'' Nettopp derfor jeg liker å kjøpe ananas ferdig oppskåret!:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384265-hvis-du-har-for-lav-iq-til-%C3%A5-skrelle-banan/page/2/#findComment-3397372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.