meg__123! Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Har bestilt 3 garn nøster og strikkepinner på nett og fikk beskjed om å skrive om jeg ville at de skulle sende det som A eller B post. Hva er forskjellen? Og hva er billigst? Er det ikke egentlig de som sender som avgjør dette? 0 Siter
Gjest postkvinnen Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Internett er et så herlig verktøy. Der kan man finne det meste av informasjon : http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/portopriser 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Skrevet 1. oktober 2012 Internett er et så herlig verktøy. Der kan man finne det meste av informasjon : http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/portopriser Men jeg aner jo ikke hvor mye denne pakken vil veie? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Men jeg aner jo ikke hvor mye denne pakken vil veie? A-post er billigere enn B-post, men prisforskjellen er så liten på sånne ting som garnnøster og strikkepinner. Kan da umulig veie så mye. Jeg hadde bedt om A-post, B-post tar lengre tid. 0 Siter
Gjest postmesteren Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 A-post er billigere enn B-post, men prisforskjellen er så liten på sånne ting som garnnøster og strikkepinner. Kan da umulig veie så mye. Jeg hadde bedt om A-post, B-post tar lengre tid. ''A-post er billigere enn B-post'' Jeg tenker vi sier det er omvendt. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 ''A-post er billigere enn B-post'' Jeg tenker vi sier det er omvendt. ''Jeg tenker vi sier det er omvendt.'' Ja, farsken også! Jeg skrev feil! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Men jeg aner jo ikke hvor mye denne pakken vil veie? Det skulle være "B-post er billigere enn A-post". B-post tar lengre tid. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Skrevet 1. oktober 2012 A-post er billigere enn B-post, men prisforskjellen er så liten på sånne ting som garnnøster og strikkepinner. Kan da umulig veie så mye. Jeg hadde bedt om A-post, B-post tar lengre tid. Ok takk =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.