Gå til innhold

Møtte verdens søteste valp.

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en helt nydelig valp på bussen i dag. En flatcoat retriver.

Her er bilde av en som ligner http://www.pups4sale.com.au/flat_coated_07a_retriever_p.jpg Er den ikke skjønn?

Jeg blir helt dårlig. Har lyst på en hund som alltid er valp med store, mørke, snille øyne og myk pels.

Aaaaaaaaaaaaaa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384321-m%C3%B8tte-verdens-s%C3%B8teste-valp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flatcoated retrievere er kjempevakre! Men de krever veldig mye aktivitet, så man skal være temmelig sikker på å ha rikelig overskudd for å eie en selv. Der er ikke jeg helt. ;)

Tror jeg må henge meg på og tilby meg å gå tur med den neste gang jeg ser en så søt valp. Jeg kan ikke ha dyr selv.

Annonse

Retrivere er så gode hunder.

Ja! Jeg møtte en Golden på fredag, den smilte til meg, jeg bøyde meg litt fram og lokket på den, da kom den løpende mot meg og slikket meg på hånda! Jeg ble så glad, det var som om noe smeltet inni meg!

Ja! Jeg møtte en Golden på fredag, den smilte til meg, jeg bøyde meg litt fram og lokket på den, da kom den løpende mot meg og slikket meg på hånda! Jeg ble så glad, det var som om noe smeltet inni meg!

Jeg har en golden som nærmeste nabo - han er bare så utrolig skjønn! Når jeg møter ham i trappa så er det som å møte en stor sol! :o) Han elsker klapp og kos og er alltid i humør til å kose litt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...