Gå til innhold

Spent på om jeg "sjokkerer" med klesstil igjen :

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg ikke slike sko, men så er jeg også "kjedelig" i klesveien :) Jeg har ikke noe ønske om å synes i kraft av garderoben min.

Det er ingenting innenfor mote som sjokkerer meg. Det er vel, i grunnen, svært lite i hele verden som sjokkerer meg :)

Jeg er nok ikke opptatt av å "synes i kraft av garderoben min", men jeg liker klær og synes det er moro med klær. Selv om jeg vet jeg skal være helt alene hjemme en dag, så kan jeg finne på å gruble over hva jeg skal ta på meg av klær ;) Andre dager gir jeg mer blaffen - enten jeg er hjemme eller ute. Handler mer om ens egen interesse tror jeg :)

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

6

• Lillemus

3

• EnolaGay

3

• Mary Poppins

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Du mener vel heller ikke at det du gikk i på 80-tallet er like kult idag ;)''

Jo faktisk! Dvs litt juks, for jeg var født 80-tallet og ikke særlig påvirket av moten som var da, men moren og søsteren min hadde veldig god klassisk smak så var heldig der ;).

90-tallet var min glanstid og har mange klær igjen fra den tiden som jeg fortsatt synes er kule!

''Jeg påvirkes selvsagt av moten, men går ikke i klær jeg ikke synes er pene - uansett hvor moderne de er ;)''

Skjønner hva du mener, men det jeg skulle fram til er at du har latt deg påvirke av motebilde også ift hva du SYNES er pent. Slik styrer en jo nesten ikke selv og det skjer de fleste!

Du innrømmer jo selv at du muligens synes disse skoene du la ut og elsker i dag (når de er på mote), er blodharry om noen år (når de er "ut")

M.a.o motebildet påvirker hva du liker ;)

Det skulle blitt mye rart av bekleding "der ute" om ingen lot seg påvirke av motebildet - men moro kunne det vært ;)

... i dag :-)

http://www.eurosko.no/sko/8233/.html

Ikke særlig sjokkerende, men jeg synes de er fine - jeg trengte noen "kontorsko" som jeg kunne bruke til både skjørt og bukser.

:-))))

Jeg har flere venninner som elsker slike sko, men jeg kunne aldri gått med dem selv!!! Jeg hadde garantert sett helt rar ut i disse, men du er sikkert fin i dem :)

Fordi de skal være sånn vel? :P

Joda, ser at de kanskje ikke passer alle, men skjønner ikke hvorfor de ikke skal passe en når man er over en viss størrelse? Er jo gjerne da man er ekstra flott med litt ekstra høyde :)

Høyde er bra. :0) Lange Pippiføtter er ikke det. Og da unngår man sko som gjør foten halvmeter`n lenger enn den er. Sånne sneakers i alle fasonger i str 42 er veeeeldig synlig. Jeg foretrekker mindre farger og dill oppå foten, og en synlig hel.

Alternativet for meg er flate sko med grov gummisåle. Type litt maskuline.

Annonse

Høyde er bra. :0) Lange Pippiføtter er ikke det. Og da unngår man sko som gjør foten halvmeter`n lenger enn den er. Sånne sneakers i alle fasonger i str 42 er veeeeldig synlig. Jeg foretrekker mindre farger og dill oppå foten, og en synlig hel.

Alternativet for meg er flate sko med grov gummisåle. Type litt maskuline.

Lange pippiføtter skal jeg ikke skryte på meg å ha :P

Det viktigste er at man tar på det man selv føler seg komfortabel med - og jeg digger joggeskoa mine også. Alt til sin tid :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...