Gå til innhold

Medisinsk abort - hva gjøres med fosteret?

Anbefalte innlegg

Gjest abort spm

Jeg håper ikke jeg støter noen ved å spørre om dette men det er noe jeg lurer på og jeg finner ikke noe informasjon på nettet,.

Når fosteret kommer ut etter en medisinsk abort, hva gjør man med fosteret? Spyles det ned i toalettet? Det høres liksom så ille ut:/

Fortsetter under...

Gjest Scarlet O'Hara

Går ut i fra det behandles som annet medisinsk avfall og sikres før det blir levert til destruksjon, slik man gjør med blodig avfall og f.eks. organer som er fjernet?

Skjer ikke selve aborten (utstøtingen) hjemme da? I type bind eller do? Det er jo ikke akkurat så man kan se noe foster på det tidspunktet en medisinsk abort blir foretatt...

Gjest luftslott

Skjer ikke selve aborten (utstøtingen) hjemme da? I type bind eller do? Det er jo ikke akkurat så man kan se noe foster på det tidspunktet en medisinsk abort blir foretatt...

Tenkte på de som får det utført på sykehus. Gjør man det hjemme er det nok bare som en blodklump man kan se under mensen, den forsvinner i do eller i bindet uten at man legger så mye merke til det. Det er jo bare en bitteliten celleklump!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...