Madelenemie Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei! Da jeg alltid sier nei til rabattkort fordi jeg ikke klarer å ha oversikt over hvor jeg har hva, søkte jeg nå på app for dette formål, holde styr på rabatter, slik at jeg kanskje kan benytte meg av slikt. Betjeningen høres i mine ører overrasket ut når de sier til meg, "vil du ha rabattkort så får du hver femte gratis", da svarer jeg "nei takk" mens jeg selvsagt smiler, da hender det jeg legger til "jeg klarer ikke holde styr på slike rabatter". Jeg fant selvsagt en fin svensk app for dette, alt av rabatter i butikker osv kan man så ha på iphone, jeg lastet den ned og fant at den gir en utmerket oversikt over rabatter i Sverige, og man legger så inn egne rabatter i div butikker. Spørsmålet er; fins det noe tilsvarende for Norge jeg finner ikke noen slik app. Den svenske heter Rubble. Jeg skal bruke den når jeg skal til Sverige for å teste :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384349-app-for-rabatter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Takk for tipset, jeg skal til Sverige snart. Og så er jeg helt enig med deg. Når de spør meg, smiler jeg og sier: "Da må det være en app". Har hatt massevis av slike rabattkort som bare brukes den første gangen. Nå sier jeg bare nei takk, for jeg klarer heller ikke å holde styr på dem. De blir liggende hjemme i en annen veske, en annen jakke, i bilen, etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384349-app-for-rabatter/#findComment-3397845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Takk for tipset, jeg skal til Sverige snart. Og så er jeg helt enig med deg. Når de spør meg, smiler jeg og sier: "Da må det være en app". Har hatt massevis av slike rabattkort som bare brukes den første gangen. Nå sier jeg bare nei takk, for jeg klarer heller ikke å holde styr på dem. De blir liggende hjemme i en annen veske, en annen jakke, i bilen, etc. Hei! Ja det er fint å vite at det ikke bare er meg. Har du lastet ned app ? Når du reiser til sverige så skriver du inn hvilken by du ønsker tilbud for, jeg fant nå en som heter Tilby, den er norsk, jeg lastet den ned, men uten varsling, jeg vil ikke motta tilbud, jeg vil kun når jeg er et sted ha et tilbud på det jeg har på min handleliste, og egentlig ønsker jeg en app der jeg kan legge inn alle slike rabattordninger, det har jeg enda ikke funnet. Mye lettere hvis man kan holde iphonen til betalingsautomaten og finne ut at oi nå er bleieposen gratis osv... Mulig en slik app må lages selv, jeg vet ikke, men det fordrer jo at butikker er oppdaterte, jeg ser at mange er nettopp det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384349-app-for-rabatter/#findComment-3397849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.