Gå til innhold

Gro Hammerseng og Anja Edins barn.

Anbefalte innlegg

Gjest gamle dama

Det skrives vel fint lite hvis ikke den andre forelderen er et kjent navn fra før.... Vet vi f.eks. mye om kona til Kjetil André Aamodt? Jeg tror han er gift, og tror kanskje han også har barn.

Nå sjekket jeg, han har to barn med en som ikke er et kjent navn for meg i alle fall... Og nettopp derfor er det vel heller ikke skrevet så mye om.

Skjønner :-)

Da er det bedre å bry seg om en dongeribukse, eller hva en skal ha på seg i en konfirmasjon.

Eller, som det står på fremsiden av Dagbladet idag : Hammerseng er redd får å få pæreform på kroppen etter fødselen.

Hadde Aamodt fått barn med en "ukjent" så hadde nok pressen kastet seg over det.

Sladder selger skjønner du :-)

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

5

• PieLill

5

• Mammantil3

4

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest gamle dama

Jeg skjønte ikke helt svaret ditt.

De vennene dine som har lurt i årevis: Lurer de også når det er snakk om adoptivbarn, eller bare foreldrene er lesbiske?

Jeg har en venn som har holdt på i 30 år for å finne sine biologiske foreldre.

Jeg ville bare belyse hvor viktig dette er - for noen.

Ja litt. Hvis en av våre idrettshelter skal bli foreldre, så skrives det om det. Skal Northug, eller Svindal bli pappa, så er folk nyskjerrige på med hvem. Selv om det ikke angår noen.

Det er en grunn for at Se og Hør er norges mest solgte blad.

Sladder er stort. Samme hvilket land.

Men med en gang noen er homofil, så er det tabu å spørre.

Hvorfor det tro....

Det er ikke tabu å spørre om hvem som er faren, men alle forstår jo at de ikke har lagd barnet sammen når paret er av samme kjønn, så da er jo spørsmålet helt uinteressant.

Skjønner :-)

Da er det bedre å bry seg om en dongeribukse, eller hva en skal ha på seg i en konfirmasjon.

Eller, som det står på fremsiden av Dagbladet idag : Hammerseng er redd får å få pæreform på kroppen etter fødselen.

Hadde Aamodt fått barn med en "ukjent" så hadde nok pressen kastet seg over det.

Sladder selger skjønner du :-)

''Hadde Aamodt fått barn med en "ukjent" så hadde nok pressen kastet seg over det.''

Har han ikke det da? Og har pressen kastet seg over det? Ikke meg bekjent, i alle fall, måtte google litt for å finne det.

Barn av kjendiser er vel først interessante å skrive om hvis begge foreldrene er kjente, eller hvis den ene er superkjendis eller hvis foreldrene selv pusher dem ut i rampelyset...

Jeg skjønner ikke argumentene dine - kanskje du heller ikke gjør det selv ;-)

Gjest gamle dama

''Hadde Aamodt fått barn med en "ukjent" så hadde nok pressen kastet seg over det.''

Har han ikke det da? Og har pressen kastet seg over det? Ikke meg bekjent, i alle fall, måtte google litt for å finne det.

Barn av kjendiser er vel først interessante å skrive om hvis begge foreldrene er kjente, eller hvis den ene er superkjendis eller hvis foreldrene selv pusher dem ut i rampelyset...

Jeg skjønner ikke argumentene dine - kanskje du heller ikke gjør det selv ;-)

Argumentene mine her, gjelder trådstarter.

Hun lurer på dette, og folk formelig kaster seg over henne med meningen hva som er viktig eller ikke.

Trådstarter, og mange andre bryr seg, og sånn er det med den saken

Nok en gang : spør sladderpressen hva som selger.

Snusing i folks privatliv, eller et partimøte i AP.

Annonse

Så hvis Northug, Svindal, Bjørndalen, Sulland eller noen sånne skal bli foreldre, så ofrer du det ikke en tanke.

Opplagene til sladderbladene snakker sitt språk :-)

Ogbat det finnes innavl enkelte steder bestrides ikke.

Kansje "shoppingopplegget" vil øke dette ytterligere :-)

Snart kommer en på banen med et sannsynlighetsregestykke her.

Jeg har flere bekjente somner adoptert. Og jeg har i årenens løp vært vitne til hvor mye energi de har lagt ned for å finne ut hvem som er deres biologiske opphav.

''Så hvis Northug, Svindal, Bjørndalen, Sulland eller noen sånne skal bli foreldre, så ofrer du det ikke en tanke.''

Da tenker jeg "Så koselig!" og joda, det hender jeg lurer på hvem som er den andre foreldren er, men ikke noe jeg henger meg opp i akkurat. Når det er snakk om lesbiske par så lurer jeg ikke på hvem som er barnet biologiske pappa (omvendt når det er homofile par) for dette barnet har også to foreldre selv om en eller begge av dem ikke er barnets biologiske opphav.

Jeg har en kar her på jobben som rett som det er gnåler om hun politikerdama som ikke vil fortelle hvem som er faren til barnet hennes - han er så indignert over det at det er nesten fasinerende! *hehe* Neste gang jeg hører ham jabbe om det tror jeg sannelig jeg skal spørre ham hvorfor han lurer så fælt på akkurat det. ;o)

Gjest gamle dama

''Så hvis Northug, Svindal, Bjørndalen, Sulland eller noen sånne skal bli foreldre, så ofrer du det ikke en tanke.''

Da tenker jeg "Så koselig!" og joda, det hender jeg lurer på hvem som er den andre foreldren er, men ikke noe jeg henger meg opp i akkurat. Når det er snakk om lesbiske par så lurer jeg ikke på hvem som er barnet biologiske pappa (omvendt når det er homofile par) for dette barnet har også to foreldre selv om en eller begge av dem ikke er barnets biologiske opphav.

Jeg har en kar her på jobben som rett som det er gnåler om hun politikerdama som ikke vil fortelle hvem som er faren til barnet hennes - han er så indignert over det at det er nesten fasinerende! *hehe* Neste gang jeg hører ham jabbe om det tror jeg sannelig jeg skal spørre ham hvorfor han lurer så fælt på akkurat det. ;o)

Vel, jeg bryr meg katta om hvem som er til hvem.

Men ja, jeg registrerer at det er mange som er opptatt av slike ting.

Hvem er faren til ungen til osv.....

Nei, jeg kjøper ikke Se og Hør.

Men nå skal jeg til frisøren, og der ligger det på bordet.

Det mest utslitte av alle blader som ligger der :-)

Gjest Hulderen

Jeg har en venn som har holdt på i 30 år for å finne sine biologiske foreldre.

Jeg ville bare belyse hvor viktig dette er - for noen.

Ja, at noen ønsker å finne sine egne biologiske foreldre skjønner jeg godt. Det jeg ikke fatter er at noen spekulerer på hvem som er de biologiske foreldrene til andres barn.

Gjest gamla dama

Ja, at noen ønsker å finne sine egne biologiske foreldre skjønner jeg godt. Det jeg ikke fatter er at noen spekulerer på hvem som er de biologiske foreldrene til andres barn.

Velkommen til virkeligheten da hulderen :-)

Da stortingspolitiker Arnstad fikk barn, så var barnefaren "hemmelig", og sånt pirrer folks nyskjerrighet, og får opplagene til sladderbladene til å fyke i været.

Les Dagbladet nå. Hvem bryr seg om Hammerseng får pæreform etter fødselen ? Sikkert noen detogså ;-)

Når det er sagt, så vet man jo hva damene på Dol er mest opptatt ab da, og det er ikke sladder.

Da er trådene mye lengre når Laguna1 spør om konfirmasjonsklærne til gubben, og hva svigermoren mener om dette :-)

Gidder ikke mer om dette temaet. Men en kjent sak i mange år, er at ingen kjøper Se og Hør......

Samtidig som det er norges mest leste magasin.

Noen som ønsker å skjule at en leser sladder ?

Ja, vi har fått en forsmak på hva fremtiden byr på.

Det er bare å "kjøpe" seg et barn. Hvem som er foreldre spiller ingen rolle lenger, for vi er da anno 2000 ++++++.

Om disse barna treffer hverandre en gang i fremtiden, og får barn med hverandre spiller heller ingen rolle.

Mener men noe annet, så er man da i beste fall trangsynt.

Er vi langt nok inn i fremtiden, så kan man kansje handle barna i et shoppingsenter, sånn i frysedisken.

Når det gjeder Hammerseng, så er det nå engang slik at store befolkningen tenker på hvem som er foreldre til barna til våre idrettforbilder....

Men det er kansje ikke PK når man er homofil ?

''for vi er da anno 2000 ++++++.''

2012 liketil. Så ja, det er bra at verden går fremover.

''Om disse barna treffer hverandre en gang i fremtiden, og får barn med hverandre spiller heller ingen rolle. Mener men noe annet, så er man da i beste fall trangsynt.''

Statistisk sett er vel sansynligheten liten?

''Er vi langt nok inn i fremtiden, så kan man kansje handle barna i et shoppingsenter, sånn i frysedisken.''

Det tror jeg aldri kommer til å skje.

''Når det gjeder Hammerseng, så er det nå engang slik at store befolkningen tenker på hvem som er foreldre til barna til våre idrettforbilder....''

Snakk for deg sjæl! Hvorfor lurer folk på det? Gjelder ikke privatlivet og selvbestemmelse i forhold til hva man vil dele for idrettsforbilder? Eller er det en rett de fraskriver seg automatisk fordi de er over gjennomsnittet god i handball?

''Men det er kansje ikke PK når man er homofil ?''

Hva er ikke PK når man er homofil?

Hadde det brydd deg like mye hvis Gro Hammerseng hadde fått barn alene, altså uten en partner? Ville du ment at du hadde en eksklusiv rett til å vite hvem barnefaren var og hvordan barnet ble til fordi hun er en norsk idrettskjendis?

Vel, jeg bryr meg katta om hvem som er til hvem.

Men ja, jeg registrerer at det er mange som er opptatt av slike ting.

Hvem er faren til ungen til osv.....

Nei, jeg kjøper ikke Se og Hør.

Men nå skal jeg til frisøren, og der ligger det på bordet.

Det mest utslitte av alle blader som ligger der :-)

''Vel, jeg bryr meg katta om hvem som er til hvem. Men ja, jeg registrerer at det er mange som er opptatt av slike ting.''

Ja, er det ikke fint å kunne gjemme seg bak at "det er ikke meg altså, det er bare alle de andre"?

Annonse

Gjest gamle dama

''for vi er da anno 2000 ++++++.''

2012 liketil. Så ja, det er bra at verden går fremover.

''Om disse barna treffer hverandre en gang i fremtiden, og får barn med hverandre spiller heller ingen rolle. Mener men noe annet, så er man da i beste fall trangsynt.''

Statistisk sett er vel sansynligheten liten?

''Er vi langt nok inn i fremtiden, så kan man kansje handle barna i et shoppingsenter, sånn i frysedisken.''

Det tror jeg aldri kommer til å skje.

''Når det gjeder Hammerseng, så er det nå engang slik at store befolkningen tenker på hvem som er foreldre til barna til våre idrettforbilder....''

Snakk for deg sjæl! Hvorfor lurer folk på det? Gjelder ikke privatlivet og selvbestemmelse i forhold til hva man vil dele for idrettsforbilder? Eller er det en rett de fraskriver seg automatisk fordi de er over gjennomsnittet god i handball?

''Men det er kansje ikke PK når man er homofil ?''

Hva er ikke PK når man er homofil?

Hadde det brydd deg like mye hvis Gro Hammerseng hadde fått barn alene, altså uten en partner? Ville du ment at du hadde en eksklusiv rett til å vite hvem barnefaren var og hvordan barnet ble til fordi hun er en norsk idrettskjendis?

Jeg traff tydelig en nerve her.

Det var meningen.

Hvis du bryr deg så lite om dette - hvorfor kommentere det da ?

Det finnes ikke en ting på vår jord som bryr meg mindre enn om mannen til Laguna1 har dongeribukse på eller ei i en konfirmasjon.

Dermed kommenterer jeg det heller ikke.

Så til slutt - for jeg gidder ikke kaste bort mere tid på dette :

Hvis norges mest solgte magasin skal slutte å skrive om sladder og ting som generelt ikke angår oss, så kan de legge ned hele bedriften sin.

Folk er slik sammenskrudd at de elsker å bry seg om ting de ikke har noe med.

Lik det eller ei :-)

Ha en sladderfri dag :-)

Gjest gamle dama

''Vel, jeg bryr meg katta om hvem som er til hvem. Men ja, jeg registrerer at det er mange som er opptatt av slike ting.''

Ja, er det ikke fint å kunne gjemme seg bak at "det er ikke meg altså, det er bare alle de andre"?

Ja, ikke sant :-)

Jeg traff tydelig en nerve her.

Det var meningen.

Hvis du bryr deg så lite om dette - hvorfor kommentere det da ?

Det finnes ikke en ting på vår jord som bryr meg mindre enn om mannen til Laguna1 har dongeribukse på eller ei i en konfirmasjon.

Dermed kommenterer jeg det heller ikke.

Så til slutt - for jeg gidder ikke kaste bort mere tid på dette :

Hvis norges mest solgte magasin skal slutte å skrive om sladder og ting som generelt ikke angår oss, så kan de legge ned hele bedriften sin.

Folk er slik sammenskrudd at de elsker å bry seg om ting de ikke har noe med.

Lik det eller ei :-)

Ha en sladderfri dag :-)

''Jeg traff tydelig en nerve her. Det var meningen. Hvis du bryr deg så lite om dette - hvorfor kommentere det da ?''

Fordi jeg tror folekopplysning er viktig, og at bekjempelse av sneversynthet er en Viktig Ting.

''Det finnes ikke en ting på vår jord som bryr meg mindre enn om mannen til Laguna1 har dongeribukse på eller ei i en konfirmasjon. Dermed kommenterer jeg det heller ikke.''

Javel. Og hva har dette med Gro Hammersengs barn å gjøre?

Ja, ikke sant :-)

Bare for å ha sagt det: Det er noe med det feigeste jeg ser voksne mennesker gjøre. "Alle andre mener det samme som meg", "Det er ikke meg, jeg bare sier hva alle andre mener". Kan ikke folk stå for ting alene, så bør de holde kjeft!

Gjest miomiomio

Velkommen til virkeligheten da hulderen :-)

Da stortingspolitiker Arnstad fikk barn, så var barnefaren "hemmelig", og sånt pirrer folks nyskjerrighet, og får opplagene til sladderbladene til å fyke i været.

Les Dagbladet nå. Hvem bryr seg om Hammerseng får pæreform etter fødselen ? Sikkert noen detogså ;-)

Når det er sagt, så vet man jo hva damene på Dol er mest opptatt ab da, og det er ikke sladder.

Da er trådene mye lengre når Laguna1 spør om konfirmasjonsklærne til gubben, og hva svigermoren mener om dette :-)

Gidder ikke mer om dette temaet. Men en kjent sak i mange år, er at ingen kjøper Se og Hør......

Samtidig som det er norges mest leste magasin.

Noen som ønsker å skjule at en leser sladder ?

''Da stortingspolitiker Arnstad fikk barn, så var barnefaren "hemmelig", og sånt pirrer folks nyskjerrighet.''

Ikke bare det, om man oppgir far som ukjent så er det staten som betaler barnebidraget, og ikke faren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...