Gå til innhold

Gro Hammerseng og Anja Edins barn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

5

• PieLill

5

• Mammantil3

4

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Da stortingspolitiker Arnstad fikk barn, så var barnefaren "hemmelig", og sånt pirrer folks nyskjerrighet.''

Ikke bare det, om man oppgir far som ukjent så er det staten som betaler barnebidraget, og ikke faren.

''Ikke bare det, om man oppgir far som ukjent så er det staten som betaler barnebidraget, og ikke faren.''

Har hun oppgitt barnefaren som ukjent da? Eller har hun bare ikke sagt til media hvem han er?

Gjest miomiomio

''Ikke bare det, om man oppgir far som ukjent så er det staten som betaler barnebidraget, og ikke faren.''

Har hun oppgitt barnefaren som ukjent da? Eller har hun bare ikke sagt til media hvem han er?

Jeg skrev bare hvordan det var, for å få frem et aspekt til, generelt sett.

''Har hun oppgitt barnefaren som ukjent da? Eller har hun bare ikke sagt til media hvem han er?''

Nei, barnefar er ikke ukjent. Husker du ikke hvor mye styr det var med disse journalistene som prøvde å ta seg inn i registrene på Levanger sjukehus, da? Var jo skriverier både i Adressa og Trønder-Avisa om det, journalistene bruker uhederlige metoder for å få tak i informasjonen. Var innlagt på sykehuset på den tida, og duverden så mye styr i forhold til sikkerhet rundt PC-bruken der.

Stakkars familie!

Annonse

Ja, vi har fått en forsmak på hva fremtiden byr på.

Det er bare å "kjøpe" seg et barn. Hvem som er foreldre spiller ingen rolle lenger, for vi er da anno 2000 ++++++.

Om disse barna treffer hverandre en gang i fremtiden, og får barn med hverandre spiller heller ingen rolle.

Mener men noe annet, så er man da i beste fall trangsynt.

Er vi langt nok inn i fremtiden, så kan man kansje handle barna i et shoppingsenter, sånn i frysedisken.

Når det gjeder Hammerseng, så er det nå engang slik at store befolkningen tenker på hvem som er foreldre til barna til våre idrettforbilder....

Men det er kansje ikke PK når man er homofil ?

''Når det gjeder Hammerseng, så er det nå engang slik at store befolkningen tenker på hvem som er foreldre til barna til våre idrettforbilder....''

Da må nok jeg være svært lite representativ for store deler av befolkningen. Jeg reflekterer ikke over hvem som har barn med hvem. Heller ikke hvem som er kjæreste med hvem og om kjæresten/samboer/ektefelle er av samme kjønn eller ikke.

Vet slikt nevnes i media iblant. Men finner det så uvesentlig at det er glemt to minutter etterpå. Sæddonorer har jeg definitivt ikke spekulert på.

mvh

Gjest Hulderen

Velkommen til virkeligheten da hulderen :-)

Da stortingspolitiker Arnstad fikk barn, så var barnefaren "hemmelig", og sånt pirrer folks nyskjerrighet, og får opplagene til sladderbladene til å fyke i været.

Les Dagbladet nå. Hvem bryr seg om Hammerseng får pæreform etter fødselen ? Sikkert noen detogså ;-)

Når det er sagt, så vet man jo hva damene på Dol er mest opptatt ab da, og det er ikke sladder.

Da er trådene mye lengre når Laguna1 spør om konfirmasjonsklærne til gubben, og hva svigermoren mener om dette :-)

Gidder ikke mer om dette temaet. Men en kjent sak i mange år, er at ingen kjøper Se og Hør......

Samtidig som det er norges mest leste magasin.

Noen som ønsker å skjule at en leser sladder ?

Du har lært av Sør skjønner jeg. Å trekke inn andre personer og andre emner når du går tom for argumenter er ... ufint.

Det er heller ikke særlig sjarmerende å påstå at andre ikke er i virkelighetens verden bare fordi de har en omgangskrets med andre verdier enn din.

Jeg merker meg nicket ditt og legger meg på minnet at det ikke er vits i å prøve å diskutere ned deg.

Gjest gamle dama

''Når det gjeder Hammerseng, så er det nå engang slik at store befolkningen tenker på hvem som er foreldre til barna til våre idrettforbilder....''

Da må nok jeg være svært lite representativ for store deler av befolkningen. Jeg reflekterer ikke over hvem som har barn med hvem. Heller ikke hvem som er kjæreste med hvem og om kjæresten/samboer/ektefelle er av samme kjønn eller ikke.

Vet slikt nevnes i media iblant. Men finner det så uvesentlig at det er glemt to minutter etterpå. Sæddonorer har jeg definitivt ikke spekulert på.

mvh

Jada, jeg er da ikke så overvettes interresert i dette temaet.

Jeg var mere opptat av at folk må da kunne få mene, og spørre om hva de vil - uten at trådstarter skal få spørsmål om hvorfor hun lurer på dette.

Når dette er sagt, så er den nevnte paret på forsiden i både VG og Dagbaldet nå.

Så enkelte finner deres gjøren og laden interressant.

Jeg gjentar gjerne at hvis presse, befolkning generelt, folket på dol - og ellers hele verden bare skulle bry seg med egne ting, så ville vi hatt en kjedelig verden å levet i.

Det er visstnok gjort en undersøkelse på dette med sladder,og der var visst resultatet at det var positivt for miljøet :-)))))

Gjest gamle dama

Du har lært av Sør skjønner jeg. Å trekke inn andre personer og andre emner når du går tom for argumenter er ... ufint.

Det er heller ikke særlig sjarmerende å påstå at andre ikke er i virkelighetens verden bare fordi de har en omgangskrets med andre verdier enn din.

Jeg merker meg nicket ditt og legger meg på minnet at det ikke er vits i å prøve å diskutere ned deg.

Trøste meg. Ellers har du en god dag håper jeg.

Du verden da.

Så interressant er ikke temaet Hammerseng for meg. Men for VG og Dagbladet derimot.....

Gjest gamle dama

Nå står det på fremsiden på alle nyhetsmedier at Bjørndalen og fruen skal skilles.

Skal noen få mene noen om det her inne, eller skal man føle seg halshugget hvis man ytrer noe om den saken ?

Strengt tatt, så er vel dette Bjørndalen og fruen sin sak - sånn helt alene vel, eller ?

Like fullt, så har skiskytterforbundet sett seg nødt til å sende ut en presssemelding - selv om dette - slik som med Hammerseng med samboer, er et helt privat anliggende.

Det er rart hva folk bryr seg om, er det ikke ?

Bare lurer siden det konsekvent ikke står noe om det, står bare at de to har fått barn, og det vet man jo ikke går an....

Hvem som bryr seg vet jeg ikke, har ikke tatt opptelling.

''står bare at de to har fått barn, og det vet man jo ikke går an....''

De har jo fått barn!

Annonse

Jada, jeg er da ikke så overvettes interresert i dette temaet.

Jeg var mere opptat av at folk må da kunne få mene, og spørre om hva de vil - uten at trådstarter skal få spørsmål om hvorfor hun lurer på dette.

Når dette er sagt, så er den nevnte paret på forsiden i både VG og Dagbaldet nå.

Så enkelte finner deres gjøren og laden interressant.

Jeg gjentar gjerne at hvis presse, befolkning generelt, folket på dol - og ellers hele verden bare skulle bry seg med egne ting, så ville vi hatt en kjedelig verden å levet i.

Det er visstnok gjort en undersøkelse på dette med sladder,og der var visst resultatet at det var positivt for miljøet :-)))))

Noen ting er så krafsete og uvesentlig for andre enn dem det gjelder at det må være lov å lure på hvorfor folk synes de trenger å vite det.

Sladder kan være positivt for miljøet for alle andre enn dem det sladres om.

mvh

Gjest gamle dama

Noen ting er så krafsete og uvesentlig for andre enn dem det gjelder at det må være lov å lure på hvorfor folk synes de trenger å vite det.

Sladder kan være positivt for miljøet for alle andre enn dem det sladres om.

mvh

Dette er jeg mere enn enig i.

Så kan jeg føye til : har du tall på hvor mye som diskuteres som Dol som vi strengt tatt ikke har noen verdens ting med ?

Dag ut og dag inn diskuteres ting, og grafses i.

Jeg bringet opp den berømte svigermoren til Laguna1, for henne vet vi jo så mye om snart, at vi kan omtrent kjenne henne igjen på gaten.

Men har vi noe med hva som skjer inad i familien der ? Ikke en millimeter ! Likevel, så grafser vi.

Jeg er skilt, og jeg har gjennom årenes løp vært gjenstand for mang en god sladder. Spesielt når jeg blir sett sammens med en ny person :-)

Om dette bunner i misunnelse, eller usakelig nyskjerrighet bryr jeg meg katta om.

Men jeg er ikke overrasket at noen lurer på hvem som er far til en kjendisperson som skal ha barn, som mitt gjøren og laden etter at det har blitt mørkt ute.

Men skal vi hugge hodet av en trådstarter fordi h?n lurer på ting vi ikke bryr oss om, ja da skal Dol bli et kjedelig sted å være.

Og alle som vet litt om "blomsten og bien" vet jo at det går jo ikke an.

Så da er et nytt jesusbarn på vei :-)

''Og alle som vet litt om "blomsten og bien" vet jo at det går jo ikke an.

Så da er et nytt jesusbarn på vei :-) – Goliath''

Parthenogenese i mennesker og de fleste arter vil gi en jente.

Jeg tror det kun er er blant kalkuner at parthenogenese vil resultere i en sønn.

Velkommen til virkeligheten da hulderen :-)

Da stortingspolitiker Arnstad fikk barn, så var barnefaren "hemmelig", og sånt pirrer folks nyskjerrighet, og får opplagene til sladderbladene til å fyke i været.

Les Dagbladet nå. Hvem bryr seg om Hammerseng får pæreform etter fødselen ? Sikkert noen detogså ;-)

Når det er sagt, så vet man jo hva damene på Dol er mest opptatt ab da, og det er ikke sladder.

Da er trådene mye lengre når Laguna1 spør om konfirmasjonsklærne til gubben, og hva svigermoren mener om dette :-)

Gidder ikke mer om dette temaet. Men en kjent sak i mange år, er at ingen kjøper Se og Hør......

Samtidig som det er norges mest leste magasin.

Noen som ønsker å skjule at en leser sladder ?

Litt opptatt av meg er du nok, siden du stadig trekker meg inn..;p

Personlig synes hvertfall jeg at det er langt mere interssant hvaslags bukse mannen min går i, enn hvem som donerer sæd til lesbiske og barnløse par.

At de er fine foreldre er vel det som teller mest? Og det henger jo ikke nødvendigvis sammen med biologi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...