Gjest taenlur Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei. Har kommet over en stilling hvor de i annonsen i punkter skriver hvordan vi skal skrive søknaden. Det er tre punkter som skal besvares. Ganske utradisjonelt, og jeg merker jeg sliter med den obligatoriske begynnelsen og slutten. Men det jeg ville spørre om, er: De vil man skal skrive 3-4 linjer om seg selv i begynnelsen av søknaden. 3- 4 linjer er ikke mye, og jeg er litt usikker på hva jeg skal fokusere på. Skal jeg her argumentere for at jeg er den rette til jobben, skal jeg kort oppsummere hva jeg har gjort, eller skal jeg fokusere på det mer personlige. I CV`en min har jeg er rubrikk hvor jeg skriver litt om meg selv (mer personlig), men denne rubrikken kan jeg jo fjærne dersom den blir overflødog. Hva synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384421-utradisjonell-jobbs%C3%B8knad-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.