Gå til innhold

Utrolig at 64-åringen fortsatt er fengslet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kolebra

Politiet har sin gjerningsmann, men de er redd for å miste ansikt, derfor er 64-åringen fortsatt fengslet.

''Politiet har sin gjerningsmann, men de er redd for å miste ansikt, derfor er 64-åringen fortsatt fengslet.''

Han er fengslet fordi de fortsatt er usikre. Det er ikke lov å dømme folk uten bevis og de vil jo bare miste enda mer jo lengre de beholder ham fengslet, om de tror de aldri vil finne noen tilstrekkelige bevis.

Annonse

Gjest ekkel sak

''Politiet har sin gjerningsmann, men de er redd for å miste ansikt, derfor er 64-åringen fortsatt fengslet.''

Han er fengslet fordi de fortsatt er usikre. Det er ikke lov å dømme folk uten bevis og de vil jo bare miste enda mer jo lengre de beholder ham fengslet, om de tror de aldri vil finne noen tilstrekkelige bevis.

Det som er ille - er at om 64 åringen er uskyldig, vil det være vanskelig for han å motbevise, da 37-åringen har brukt hans eiendom, hans ting - alt med spor av 64 åringen.... og da er det ikke lett å kunne bevise sin uskyld, medskyldig eller ei.

Synd vi ikke kan bruke løgndetektor her i Norge i slike saker... men de er vel ikke troverdige nok sikkert.

Jeg kjente 37 åringen litt og har meget lite tvil om at han er skyldig,

han andre vet jeg lite om, men tror det er sjeldent sinnslidende samarbeider om noe så groteskt....

om han er medskyldig, tror jeg heller det er han andre som har manipulert han

til ikke å si noe.

Sånne type meninger er noe avv det dummeste jeg leser eller hører om.

Særlig når det går på hva dere tror om en person. Hvor naiv er det egentlig lov å være? Du aner ikke hvem det er som gjør hva og hva de kan finne på, det kan være de mest utenkelig som e skyldige.

Jeg er heller ikke så sikker på at 64 åringen er skyldig, men det spiller ingen rolle. Politiet må få gjøre seg ferdig med etterforskningen, slipper de han ut kan han fjerne bevis uten at han er klar over at han gjør det, fordi han kan få tilgang til steder hvor det finnes bevis.

Jeg har også sagt/skrevet min mening om dette før, og jeg er enig med Stermi.

Hva bygger du det på bortsett fra at du tror at han ikke er skyldig? Sitter du på noen bevis av noe slag?...i tilfelle må du gå til politiet med dem. I sånne saker så nytter det ikke å sitte å tro noe som helst, politiet må VITE.

Jeg tror heller ikke at 64 er skyldig, fordi det ser ikke slik ut i fra hva som har kommet frem, men det å mene at han skal løslates fordi vi sitter og synser er for dumt.

Selvsagt kan han på en eller annen måte være medskyldig i etterkant av drapet, f.eks vært med på å skjule liket i frykt for at 37 åringen skal ta han også.

Det er mange muligheter og dette må politiet ha full klarhet i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...