Gå til innhold

Grillet krokodille

Anbefalte innlegg

Gjest grillkongen
Skrevet

Noe å tenke på for neste grillsesong?

Skrevet

Nå var det alligator, og ikke krokodille, men de smaker ganske likt - og veldig godt. Som en blanding av kylling og fisk.

Med vennlig hilsen

Gjest grillkongen
Skrevet

Nå var det alligator, og ikke krokodille, men de smaker ganske likt - og veldig godt. Som en blanding av kylling og fisk.

Med vennlig hilsen

Alligatoren en del av krokodillefamilien (Crocodylia).

Gjest MrNobody
Skrevet

Det smaker som sør skriver her, og kenguru smakte ikke så værst det heller :-)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Hvordan smaker hund? Du har vel vært i Vietnam og spist det?

Gjest grillkongen
Skrevet

''Hvordan smaker hund?''

Som en blanding av kylling, vilt og ku.

Skrevet

Niks; jeg har vært i Laos, men ikke spist hund. Tror ikke det smaker spesielt godt.

Verken flodhest eller zebra er noe å trakte etter.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Litt malapropos, men lettere ingrediens å få tak i: en bekjent av meg serverte helstekte marsvin i bryllupet sitt... Hun giftet seg ikke i Norge, nei.

Skrevet

Har smakt krokodillekjøtt og syntes egentlig ikke det smakte spesielt godt... bare helt grei smak.... godt mulig psyken spilte inn også ;)

Skrevet

Litt malapropos, men lettere ingrediens å få tak i: en bekjent av meg serverte helstekte marsvin i bryllupet sitt... Hun giftet seg ikke i Norge, nei.

Det er en peruansk spesialitet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har spist krokodille-grillspyd - og det smakte veldig godt! Lyst kjøtt, minnet om blanding av kylling og svinekjøtt.

Jeg kunne valgt crocoburger også der, og det hadde jo vært litt tøft å ha spist, men jeg valgte grillspyd :-)

Skrevet

Hund smaker faktisk overraskende godt. Fikk det servert i romania for en del år tilbake (uten å vite det da det ble servert).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...